Поділитись:

Де поділися 46 «Богданів», які Луцьк узяв у лізинг за 21 млн грн

П'ятниця, 29 березня 2019, 08:30
Де поділися 46 «Богданів», які Луцьк узяв у лізинг за 21 млн грн

У 2007 році ТОВ «Богдан-Лізинг» та Луцьке підприємство електротранспорту уклало два договори фінансового лізингу. «Конкурент» вирішив з’ясувати, що сталося з транспортом, за яке місто заплатило понад 21 млн грн.

Для цього звернулися із запитом до Луцької міської ради.

Отож, було укладено два договори.

Перший передбачав, що підприємство отримає п’ять автобусів «Богдан» А-144.1. З них 4 штуки 2006 року і ще один – 2007 року на загальну суму  – 1 млн 995 тисяч гривень з ПДВ. Винагорода ТОВ «Богдан-Лізинг» становила 790 тисяч 397,19 гривень.

Розрахунки по договору були проведені в повному об’ємі без сплати штрафних санкцій.

Загальна сума угоди – 2,7 млн грн.

Всі 5 автобусів «Богдан» А-144.1 перейшли у власність Луцького підприємства електротранспорту на підставі договору купівлі-продажу від 7 квітня 2011. Нині вони використовуються за призначенням, переконують на ЛПЕ.

Де поділися 46 «Богданів», які Луцьк узяв у лізинг за 21 млн грн

Відповідно до другого договору фінансового лізингу від 25 грудня 2007 року було отримано 41 автобус «Богдан» 2007 року випуску. Із них:

  • автобуси «Богдан» А-069.21 - 21 шт.;
  • автобуси «Богдан» А-144.1 - 14шт.;
  • автобуси «Богдан» А-144.5 — 6 шт.

Загальна вартість вказаних вище автобусів – 11 млн 736 тисяч гривень в тому числі ПДВ. Винагорода ТОВ «Богдан-Лізинг» становила 6,976 млн грн. Загальна сума угоди становить 18,7 млн грн.

Розрахунки по договору були проведені в повному об’ємі. Однак через порушення строків розрахунків, КП «Луцьке підприємство електротранспорту» сплатило ТОВ «Богдан-Лізинг» штраф на загальну суму 1 млн 173,6 тис. грн. Повний розрахунок зі сплати штрафу завершено 29 квітня 2016.

Але з 22 квітня 2014 року усі 41 автобус не експлуатуються. В ЛПЕ вказують, що ТОВ «Богдан-Лізинг» не передало право власності на ці автобуси Луцькому підприємству електротранспорту. Оскільки вони з 2008 року перебувають у заставі ПАТ «Український професійний банк» під кредитні зобов’язання ТОВ «Богдан-Лізинг», які досі не погашені.

У травні 2018 року перший заступник міського голови Григорій Недопад зазначав, що, можливо, транспорт просто здадуть на брухт. І якщо потрібно – підуть у судові інстанції. Така потреба справді виникла.

Аби вирішити це питання, підприємство позивалося до «Богдан-Лізингу» в суд. Зокрема, вимагало, щоб були виконані умови договору купівлі-продажу майна автобусів. Але відповідно до останнього рішення в цій справі від грудня 2018 року Господарський суд міста Києва відмовив повністю у позові.

Довідково:

Договір фінансового лізингу передбачає, що лізингодавець (у нашому випадку «Богдан-Лізинг») надає в платне володіння та користування на умовах фінансового лізингу майно для статутних цілей лізингоодержувача (тобто для ЛПЕ) на визначений строк, за умови оплати останнім періодичних лізингових платежів.

Надрукувати
мітки:
коментарів