Поділитись:

“Волиньгаз”: показання лічильника можна передати до 5 квітня

Понеділок, 01 квітня 2019, 17:02

Для того, щоб оплачувати лише за спожиті куби газу, волинянам  необхідно щомісяця 1 числа фіксувати показання свого лічильника газу і передавати їх газовій компанії з першого по п’яте число.

Для цього потрібно використовувати  дистанційні способи передачі, – повідомляє прес-служба ПАТ “Волиньгаз”.

Згідно з правилами, споживачам газу необхідно зафіксувати показання газового лічильника станом на 1-ше число і передати «Волиньгазу» дані в період із 1-го по 5-те число місяця, наступного за розрахунковим. Побутові споживачі газу мають можливість повідомити показання лічильника компанії "Волиньгаз" щомісяця за допомогою дистанційних способів. Вони полегшують і прискорюють обмін даними між компанією та клієнтом:

  • Зафіксувати показання в Особистому кабінеті на сайті 104.ua, якщо споживач уже зареєстрований. Для реєстрації в кабінеті необхідно вказати номер особового рахунку та суму останнього платежу. Детальну інструкцію як зареєструватися в Особистому кабінеті, читайте на сайті (104.ua ) у розділі “Як зареєструватись”.
  • Зафіксувати показання в мобільному додатку 104Mobile. Завантажити тестову версію 104Mobile на телефон можна за посиланням Google Play. Тестова версія 104Mobile розроблена для мобільних пристроїв, які працюють на операційній системі  OC Android (версія 4.1 або вище).У додатку реалізована нова функція – додати акаунт.
  • За допомогою чат-боту Viber 7104ua у месенджері Viber. Для реєстрації потрібно відсканувати QR-код через месенджер, ввести особовий рахунок, суму останньої оплати або номер лічильника. Viber дає можливість безплатно додати до 5-ти особових рахунків.
  • СМС-повідомлення на короткий номер 7104 (формат: XXXXXXXXXXXXXXX, де ХХХХХХХХХХ - 10 цифр особового рахунку, ХХХХХ - показання лічильника (до 5 цифр). Між особовим рахунком і показаннями лічильника має бути один пробіл.
  • За номерами Контакт-центру : (0332)  280-104 або (067) 33 39 104 за допомогою IVR. Користуючись підказками голосового меню, необхідно ввести номер особового рахунку та показання. Цілодобове голосове меню дозволяє передати дані самостійно, без з`єднання з оператором. Слідуючи підказкам голосового меню, потрібно вибрати цифру "2".
  • Зателефонувавши в Контакт-центр, який працює щодня з 8:00 до 20:00 год., без обідньої перерви за номерами: (0332)  280-104 або (067) 33 39 104.

На сайті 104.ua споживач може одержати технічну підтримку. Якщо, наприклад, виникає проблема з авторизацією (входом), або якщо втрачено логін та/чи пароль. Газова компанія також надає технічну допомогу щодо реєстрації та в разі проблем у роботі електронних кабінетів . Для коректної роботи сайту та електронних кабінетів фахівці радять використовувати персональний комп'ютер (ПК) чи сучасний мобільний пристрій з операційними системами (ОС) і браузерами, які зазначені за посиланням

Найоперативнішим і найзручнішим способом передачі показань залишається Особистий кабінет. Уже за годину споживач онлайн зможе побачити оновлені дані та свій баланс. На внесення в програму кубометрів, переданих іншими каналами зв`язку, знадобиться декілька днів.

Довідково:

Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного – відповідно до тарифів вашого оператора мобільного зв'язку. 

Надрукувати
мітки:
коментарів