Поділитись:

Луцький "Богдан" випускає безрогі тролейбуси (фото)

Четвер, 04 квітня 2019, 16:55

фото ілюстративне 

На «Автоскладальний завод №1» створюють тролейбуси з автономним рухом. І в них є багато переваг. 

Про це повідомляє прес-служба автозаводу "Богдан".

Раніше тролейбусам часто закидали, що вони повільні. Причиною цьому була контактна мережа, яка значно обмежувала мобільність транспорту. Проте сучасні технології дозволяють бути незалежними від неї.

Для забезпечення руху без під’єднання до електрики тролейбуси «Богдан» обладнані літій-іонними батареями. Вони дозволяють проїжджати по відрізку дороги від одного кілометра самостійно. Що більше таких акумуляторів – то більшою є дальність автономного ходу.

Минулого року у Кременчуці «Богдан» з’єднав береги Дніпра завдяки цій технології: досі тролейбуси не могли проїхати Крюківським мостом, оскільки на ньому відсутня контактна мережа. Таким чином виникло важливе сполучення, спрямоване на зняття транспортної напруги та поліпшення екологічної ситуації в промисловому місті. Ба більше, цей маршрут створив конкуренцію приватному транспорту, який тривалий час був єдиною альтернативою на правобережжі Кременчука.

Літій-іонні акумулятори в конструкції тролейбуса дають можливість доходити до найвіддаленіших районів і долати перешкоди без створення заторів. Це означає, що міській владі не потрібно шукати гроші на зведення електричної контактної мережі. Водночас мобільність руху тролейбусів з автономним ходом надає можливість об’єднувати кілька маршрутів в один. А також змінювати їх відповідно до потреб населення без зайвих витрат.

Ще одна велика перевага тролейбусів – це їхня екологічність. Міста відчувають гостру потребу в такому транспорті, оскільки потерпають від перевищення рівня загазованості.

На сьогодні у більшості з 460 міст держави переважають автобусні маршрути. Електротранспорт функціонує лише в 51 з них. Водночас із майже чотирьох тисяч зареєстрованих тролейбусів 67 % вже вичерпали термін експлуатації і потребують заміни.

Наразі «Богдан» готовий забезпечити модернізованими низькопідлоговими тролейбусами усі міста, які виявлять бажання оновити рухомий склад: луцький «Автоскладальний завод №1» здатен виробляти до 6 тисяч одиниць техніки на рік. У 2019-му нові тролейбуси вже замовили Київ, Харків та Суми, продовживши рух до екологізації своїх транспортних систем.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
14:00
11:26
21 жовтня 2019
15:10
20 жовтня 2019
20:00