Поділитись:

Дзвінок із банку: шахраї щодня видурують у волинян гроші

П'ятниця, 05 квітня 2019, 16:00

Банки ніколи не телефонують своїм клієнтам, щоб повідомити про хакерські атаки на платіжні картки, авторизувати картку, запитати пін-код задля розблокування картки, звірити клієнтську базу й оновити персональні дані.

На цьому наголошують у прес-службі прокуратури Волині. 

При цьому щодня на Волині реєструють випадки шахрайств, пов’язаних із такими дзвінками. До потерпілих телефонують зловмисники і, назвавшись працівниками банківських установ, під будь-яким приводом просять назвати персональні дані та реквізити карток.

Днями, повідомивши такі відомості шахраям, лучанин втратив 17 000 гривень, ще один – 15 000 гривень, мешканець Ковеля – 8 900 гривень. Ще п’ятеро мешканців обласного центру Волині втратили менші суми – від 930 до понад 3 300 грн.

Прокуратура області вкотре нагадує: аби не стати жертвою шахраїв, у жодному разі не повідомляйте нікому свої персональні дані та реквізити своїх банківських рахунків, адже працівники банківських установ не проводять жодних операцій у телефонному режимі. Якщо про проблеми з рахунком повідомляє телефоном "банківський працівник" – телефонуйте у банк та з’ясуйте ситуацію.

Якщо ви загубили мобільний або сім-карта перестала працювати, відразу ж заблокуйте прив’язані до цього номеру телефону банківські картки. Лише ваша пильність та здоровий глузд допоможе вам зберегти свої кошти від зазіхань шахраїв. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Будьте уважні: на Волині шахраї "продають" дешеве дизпальне

Надрукувати
мітки:
коментарів
09:35
20 травня 2019
19 травня 2019
17 травня 2019
09:15
16 травня 2019