Поділитись:

Як впливають соцмережі на прийом їжі у дітей: дослідження

Середа, 10 квітня 2019, 23:26

Нові дослідження Ліверпульського університету, опубліковані в Pediatrics, підкреслюють негативний вплив, який соціальні медіа мають на прийом їжі у дітей.

Поточні дослідження показують, що схвалення знаменитостями шкідливої їжі та телевізійна реклама нездорової їжі – лише збільшує її споживання дітьми. Проте діти все частіше піддаються маркетингу за допомогою цифрових шляхів, наприклад, у соціальних мережах, – повідомляє інтернет-портал technology.org.

Згідно з недавнім звітом Ofcom у Великобританії, на сьогодні доступ до соціальних медіа більший, ніж будь-коли. Близько 93% 8-11-річних дітей відвідують Інтернет, 77% користуються YouTube, а 18% мають обліковий запис соціальних медіа. У дітей старшого віку (12-15-річні) 99% відвідують Інтернет, 89% користуються YouTube, а 69% мають обліковий запис соціальних медіа. Обидві вікові групи слідкують за блогами в YouTube.

Блогерівський вплив

Аспірант Анна Коатс, з дослідницької групи університету Appetite and Obesity, провела дослідження з вивчення впливу маркетингу шкідливих снеків у соціальних мережах за допомогою сторінок Instagram.

Під час дослідження 176 дітей у віці від 9 до 11 років були випадковим чином розділені на три рівні групи і їм було показано штучно створені, але реалістичні сторінки Instagram популярних блогерів (кожен з них має мільйони фолловерів). В одній групі були показані зображення блогера з нездоровими закусками, у другій групі було показано зображення блогера зі здоровими закусками, а третій групі було показано зображення блогера з нехарчовими продуктами. Потім було досліджено подальший прийом снеків учасниками.

Діти в групі, які переглядали реклами їжі, споживали на 32% більше ккал у порівнянні з дітьми, які дивились реклами, не пов'язані з їжею.

Анна Коатс стверджує: «Ці дані свідчать про те, що маркетинг нездорової їжі, за допомогою сторінок Instagram в Vloggers, в цілому збільшує споживання їжі дітьми. Молоді люди довіряють блогерам більше, тому їх схвалення може бути впливовим і експлуатаційним.»

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Супрун сказала, як "прискоритися" без пігулок

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
27 березня 2024
26 березня 2024
25 березня 2024
23 березня 2024
22 березня 2024
16 березня 2024
15 березня 2024
14 березня 2024
13 березня 2024