Поділитись:

Як впливають соцмережі на прийом їжі у дітей: дослідження

Середа, 10 квітня 2019, 23:26

Нові дослідження Ліверпульського університету, опубліковані в Pediatrics, підкреслюють негативний вплив, який соціальні медіа мають на прийом їжі у дітей.

Поточні дослідження показують, що схвалення знаменитостями шкідливої їжі та телевізійна реклама нездорової їжі – лише збільшує її споживання дітьми. Проте діти все частіше піддаються маркетингу за допомогою цифрових шляхів, наприклад, у соціальних мережах, – повідомляє інтернет-портал technology.org.

Згідно з недавнім звітом Ofcom у Великобританії, на сьогодні доступ до соціальних медіа більший, ніж будь-коли. Близько 93% 8-11-річних дітей відвідують Інтернет, 77% користуються YouTube, а 18% мають обліковий запис соціальних медіа. У дітей старшого віку (12-15-річні) 99% відвідують Інтернет, 89% користуються YouTube, а 69% мають обліковий запис соціальних медіа. Обидві вікові групи слідкують за блогами в YouTube.

Блогерівський вплив

Аспірант Анна Коатс, з дослідницької групи університету Appetite and Obesity, провела дослідження з вивчення впливу маркетингу шкідливих снеків у соціальних мережах за допомогою сторінок Instagram.

Під час дослідження 176 дітей у віці від 9 до 11 років були випадковим чином розділені на три рівні групи і їм було показано штучно створені, але реалістичні сторінки Instagram популярних блогерів (кожен з них має мільйони фолловерів). В одній групі були показані зображення блогера з нездоровими закусками, у другій групі було показано зображення блогера зі здоровими закусками, а третій групі було показано зображення блогера з нехарчовими продуктами. Потім було досліджено подальший прийом снеків учасниками.

Діти в групі, які переглядали реклами їжі, споживали на 32% більше ккал у порівнянні з дітьми, які дивились реклами, не пов'язані з їжею.

Анна Коатс стверджує: «Ці дані свідчать про те, що маркетинг нездорової їжі, за допомогою сторінок Instagram в Vloggers, в цілому збільшує споживання їжі дітьми. Молоді люди довіряють блогерам більше, тому їх схвалення може бути впливовим і експлуатаційним.»

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Супрун сказала, як "прискоритися" без пігулок

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
18 липня 2019
10 червня 2019
20 березня 2018
12 вересня 2017
31 липня 2017
16 травня 2017
26 квітня 2017
04 квітня 2017
01 квітня 2017
27 березня 2017
04 березня 2017
26 січня 2017
04 січня 2017
19 листопада 2016
09 листопада 2016