Поділитись:

"Луцьктепло" нагадує про повірку лічильників

Середа, 15 травня 2019, 12:34

Засоби комерційного обліку теплової енергії та/або гарячої води підлягають періодичній повірці. Прилади, міжповірочний інтервал експлуатації яких закінчився, не можуть здійснювати комерційний облік.

На цьому наголошують на підприємстві "Луцьктепло". 

Витрати на обслуговування (зокрема періодичну повірку, демонтаж, транспортування та монтаж, ремонт) вузлів комерційного обліку відшкодовується споживачами відповідної комунальної послуги шляхом сплати виконавцю комунальної послуги внесків на обслуговування вузла комерційного обліку.

Сплата внеску за обслуговування вузлів комерційного обліку визначається відповідно до «Методики визначення розміру внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку та їх розподілу між споживачами комунальних послуг, власниками (співвласниками) приміщень, обладнаних індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання». 

Розрахунковим періодом для оплати внесків є квартал. Сплата внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку визначається окремо для кожної будівлі із розрахунку на один рік, для складової витрат на повірку ділиться на строк міжповірочного інтервалу.

Споживач має право самостійно провести метрологічну повірку засобу комерційного обліку в установленому порядку. У такому разі внесок за обслуговування вузла комерційного обліку Споживачам не нараховується. Перед проведенням повірки засобу обліку теплової енергії та/або гарячої води необхідно скласти акт зняття показників лічильника теплової енергії та/або гарячої води на метрологічну повірку за участю представника підприємства. Про час та дату складання акту просимо повідомляти завчасно за телефоном 23-02-42, 77-32-30, моб. +38 050 438 9293.

Після проведення повірки засобу комерційного обліку теплової енергії та/або гарячої води необхідно письмово повідомити ДКП «Луцьктепло» та надати копію свідоцтва про повірку засобу обліку для подальшого його прийняття на абонентський облік після повірки як придатного до експлуатації. Прийняття на абонентський облік здійснюється після оплати відповідних послуг з розпломбування/опломбування лічильника, зокрема впродовж 5 (п’яти) робочих днів з моменту зарахування коштів на рахунок підприємства.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
09:30
19 травня 2019
15:17
09:43
18 травня 2019
14:05