Поділитись:

"Бюджетний регламент" Імберовського – графоманство", – депутат Волиньради

П'ятниця, 13 травня 2016, 18:45

Депутат Волинської обласної ради Анатолій Вітів відреагував на висловлення депутата Михайло Імберовський щодо політики подвійних стандартів.

Нагадаємо, що депутат Волинської обласної ради Анатолій Вітів запропонував не підтримувати на черговій сесії облради проект рішення "Про бюджетний регламент Волинської обласної ради". Таку позицію обранця громади назвали "політикою подвійних стандартів".

На своїй сторінці у Facebook Анатолій Вітів назвав "Бюджетний регламент", автором та ініціатором якого є Михайло Імберовський, графоманством, мовляв, якість документа залишає бажати кращого.

Далі публікуємо допис депутата Вітів без правок та змін:

З цікавістю та легким здивуванням прочитав допис депутата Волинської обласної ради від "Самопомочі" Михайла Імберовського, який завів мову про подвійні стандарти щодо рекомендації регламентної комісії винести на розгляд депутатського корпусу проект виплеканого ним дітища – так званого "Бюджетного регламенту". Мабуть, автор проекту сподівався, що цей його шедевр не епістолярного жанру колеги мають оцінити як геніальний і такий, що критиці не підлягає…

Звісно, гіперактивність молодого депутата є похвальною. Однак, не вся активність є продуктивною. Так само як і не вся письменницька діяльність заслуговує на те, щоби бути опублікованою і гордо називатися нормативно-правовим актом. На жаль, у Бюджетному регламенті пана Імберовського простежуються ознаки такого явища, як графоманство. Це, коли продукується велика кількість паперового продукту заради того, щоб привернути до себе увагу. Однак, їх якість зазвичай завжди залишає бажати кращого.

Михайло Імберовський запропонував депутатам прийняти так званий "Бюджетний регламент" обласної ради, керуючись нормою Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", яка визначає повноваження виконавчих комітетів сільських, селищних та міських рад. Мабуть, пан Імберовський ще не усвідомив, що він є депутатом найвищого представницького органу області, а не членом виконавчого комітету сільради.

Автор проекту чомусь проігнорував зауваження, озвучені керівником юридичного відділу облдержадміністрації та юридичного відділу виконавчого апарату облради (на диво, їх позиції співпали). У цих зауваженнях ішлося про те, що Імберовський таким проектом рішення намагається порушити Конституцію України. Адже регламент – це документ, що регламентує роботу органу місцевого самоврядування, а не його взаємодію з фіскальними органами, місцевими державними адміністраціями та їх структурними підрозділами.

У цій ситуації, щоб не приймати негативного рішення та не розчаровувати і не "збивати" творчого запалу молодого, перспективного депутата, я запропонував комісії нейтральне рішення: винести його на сесію облради. Саме таку пропозицію підтримав і однопартієць пана Імберовського, член регламентної комісії Костянтин Зінкевич. Зважаючи на те, що таким було рішення всіх членів комісії, не зрозуміло, в чому ж тоді полягають ці подвійні, на думку пана Імберовського, стандарти? Чому тоді свої претензії він висловлює персонально до мене, а не до свого однопартійця по "Сапопомічі" Костянтина Зінкевича?

Шкода, що цей крок доброї волі нашої комісії не був оцінений представником нового політпроекту під назвою "Самопоміч". Михайло Імберовський, який сформував свій так званий регламент переважно з перефразованих норм законів та кодексів, тепер іще й обурюється та звинувачує мене у подвійних стандартах. В подальшому рекомендував би пану Імберовському розібратись у специфіці літературних жанрів та не вводити громадськість в оману імітацією бурхливої письменницької діяльності.

P.S. ВО "Свобода" завжди принципово відстоює право громади і депутатів впливати на формування бюджетів і контролювати бюджетний процес, який має бути максимально публічним і прозорим. Аби перерозподіл бюджетних потоків відбувався не закулісно, а гроші від громади не ховались у хитромудрих сплетіннях бюджетних і позабюджетних схем та дублюванням заходів у регіональних програмах. У цьому році ми вперше зробили бюджетний процес таким, аби на профільних комісіях кожен депутат міг публічно запитати у будь-якого керівника чи розпорядника коштів, як витрачалась і як витрачатиметься кожна бюджетна гривня. Разом із тим, ми розуміємо, що всі ці процеси мають відбуватися виключно в рамках Закону і здорового глузду. Бо справді дієвий регламент бюджетних процесів – не той, що для піару, а той, що для громади.

Надрукувати
мітки:
коментарів
20 березня 2024
19 березня 2024
15 лютого 2024
17 січня 2024
06 грудня 2023
21 листопада 2023
20:30
20 листопада 2023
16 листопада 2023
09:44