Поділитись:

West Marketing Forum 2016 у Луцьку: як це було

Субота, 14 травня 2016, 21:00
West Marketing Forum 2016 у Луцьку: як це було

Уявіть, що ваш бізнес-продукт – це хлопчик. А споживач – дівчина. Ваш хлопець, зрозуміло, має бути вродливим та розумним, щоб сподобатися протилежній статі. Якщо маєте такого юнака – чудово! Але це ще далеко не все. Аби молоді люди покохали одне одного, має бути тривалий процес залицяння.

До чого це все? А от до того, що інтернет-маркетинг – це якраз і є залицяння, яке після деякого часу дозволить вашому хлопчику (продукції) бути разом із дівчинкою (покупцем).

Таку цікаву аналогію навів один зі спікерів масштабної бізнес-події Луцька: West Marketing Forum 2016, яка відбулася 13 травня в приміщенні кінотеатру розважального комплексу Adrenalin City.

На вході до кінотеатру учасників розважали  мініатюрні роботиНа вході до кінотеатру учасників розважали мініатюрні роботи

Як розповіла організатор форуму, директор Бізнес академії практичного менеджменту Тетяна Репницька, інтернет-маркетинг – це найбільш передовий і затребуваний інструмент для будь-якого бізнесу, чи то малого, чи середнього, чи великого.

"Як казав Біл Гейтс, якщо тебе немає в інтернеті, то тебе немає в житті", – цитує Тетяна найбагатшого бізнесмена у світі.

West Marketing Forum, зі слів директора бізнес-академії, стане першим у серії запланованих форумів із маркетингу. Основна ціль заходу – зробити волинський бізнес більш конкурентноздатним, щоб наша область стала привабливішою для інвесторів.

Директор Бізнес академії практичного менеджменту Тетяна РепницькаДиректор Бізнес академії практичного менеджменту Тетяна Репницька

На захід зібралося близько 230 учасників із Західних регіонів (Луцька, Львова, Закарпаття), а також із Харкова, Дніпропетровська, Бердичева та інших міст України.

"Організовуючи форум, ми хотіли зробити так, щоб суспільство розвивалося. Адже бізнес повинен не тільки заробляти, вирішувати свої комерційні інтереси, але і бути соціально відповідальним. В нас багато таких проектів і це один із них. Ми ділимося інформацією. З одного боку – це комерційний проект, а з іншого цим не займається ніхто в нашому регіоні і ми хочемо, щоб регіональний бізнес піднявся на новий щабель розвитку", – розповів співвласник групи компаній "VolWest Group" Віктор Корсак.

Старт маркетинговому форуму у Луцьку дала керівник проекту інтернет-досліджень CMeter компанії TNS Україна Анна Шахдінарян.

Лектор поінформувала про сучасні тренди інтернет-торгівлі, іншими словами digital-тренди. Хоча експерт зазначила, що тренд – це завжди щось поверхове, однак визнала: якщо їх враховувати, з часом вони приноситимуть непогані гроші.

Експерт розповіла, що основним завдання інтернет-маркетингу є відібрати свою цільову аудиторію, яка приноситиме дохід бізнесу. У цьому допоможе вивчення потенційних споживачів у мережі, постійний аналіз соціологічних даних, на основі яких можна вибудувати якісну стратегію.

Анна Шахдінарян про digital-тренди та онлайн населення УкраїниАнна Шахдінарян про digital-тренди та онлайн населення України

Наступний спікер Катерина Дядик, аккаунт-директор UaMaster з Києва розповіла про формування стратегії просування компанії в інтернеті.

Експерт наголосила, що інструментів інтернет-маркетингу є багато, однак, щоб уміло їх застосовувати, потрібно вибудувати чітку стратегію та поставити конкретну ціль. Важливо, на думку лектора, використовувати систему SMART.

Також Катерина розповіла про важливість побудови комунікаційної стратегії, правильного використання банерної, тизерної реклами, а також відео-реклами, брендування, e-mail маркетингу та інших прийомах продажу в інтернеті.

 Аккаунт-директор UaMaster з Києва Катерина Дядик, розповіла про формування стратегії просування компанії в інтернеті Аккаунт-директор UaMaster з Києва Катерина Дядик, розповіла про формування стратегії просування компанії в інтернеті

Директор луцького агентства ARTEFACT.St Андрій Сірук назвав 7 способів підвищення ефективності контекстної реклами, серед яких:

  • правильне використання ключових пошукових слів, яких повинно бути якомога менше;
  • вибір регіону показу реклами;
  • оптимізація оголошень (воно повинне займати максимально багато місця);
  • релевантність;
  • брендова реклама.

Андрій Сірук розповів про способи підвищення ефективності контекстної рекламиАндрій Сірук розповів про способи підвищення ефективності контекстної реклами

Після короткого кава-брейку, на якому учасники маркетингового форуму дали перепочинок своїм розумовим звивинам від великого об'єму інформації, на сцену кінотеатру Adrenalin City спустилися Валентина Кушнірук та Петро Кульпач, маркетинг-директори луцьких компаній "Volwest Group"і "Наш Край".

Успішні маркетологи ділилися своїм досвідом щодо ефективних digital-інструментів для просування франчайзингового бізнесу. Розповіли, зокрема, про аналітичні сервіси Google Analytics та Яндекс.Метрика, систему для відстеження дзвінків Ringostar, створення так званої Landing Page ("цільової сторінки") для збору контактних даних цільової аудиторії та багато іншого.

Валентина Кушнірук та Петро Кульпач поділилися секретами ефективного користування digital-інструментамиВалентина Кушнірук та Петро Кульпач поділилися секретами ефективного користування digital-інструментами

П'ятим із доповіддю про те, як системно розвивати стосунки з клієнтами за допомогою контен-маркетингу виступив засновник міжнародного проекту "Бізнес-конструктор" імпозантний та харизматичний Кирило Куницький.

Експерт на яскравих та доступних прикладах пояснював учасникам форуму основи правильного інтернет-маркетингу, який допоможе побудувати успішний бізнес. Порівняння маркетингу із стосунками на паралелях "бізнес – споживач" та "хлопець – дівчина" дозволили навіть найменш обізнаним учасникам форуму почерпнути максимум та "перетравити" інформацію.

Харизматичний Кирило Куницький  Харизматичний Кирило Куницький "засипав" учасників яскравими прикладами у своїй презентації

В післяобідню пору маркетингову естафету продовжив Олександр Рись – керівник Академії інтернет-маркетингу "SendPulse" з Чернігова.

Керівник академії інтернет-маркетингу Керівник академії інтернет-маркетингу "SendPulse" Олександр Рись

Він розповів учасникам форуму про особливості Push-повідомлень. Оскільки цей сервіс став дуже популярним в Україні, багато компаній його застосовують.

Веб-Push повідомлення працюють як автоматичні повідомлення, які висвітлюються на екрані комп'ютера, коли користувач відвідує сайт. З їхньою допомогою можна пропонувати інтернет-користувачам підписуватися на новини сайту або відстежувати акції, які, наприклад, пропонує в торгова мережа.

Оскільки інструмент є безплатним, експерт закликав всіх присутніх представників бізнесу ним скористатися, адже за його підрахунками використання цього інструменту збільшує кількість переходів за посиланнями та оптимізує кількість продажів товарів.

Наступним доповідачем форуму на тему "Соціальні медіа, як ефективний канал залучення клієнтів" став Дмитро Гаврилов, директор компанії "Sofftwest Group" з Луцька.

Директор компанії Директор компанії "Sofftwest Group" Дмитро Гаврилов

Він наголосив на тому, що досить часто представники бізнесу звертаються з проханням, що хочуть просувати та рекламувати свій продукт в соцмережах, але більшість з них не хочуть витрачати на це значних коштів. На його думку, в потенційного рекламодавця є досить мало часу, щоб зацікавити потенційного покупця. Гортаючи насичену стрічку новин, наприклад, на Фейсбуці, користувач може пропустити важливу інформацію про товар або послугу. Тому, важливе значення має заголовок рекламного повідомлення, який має бути яскравим та зрозумілим.

Якщо користувач звертає увагу на пост та відкриває його – це вже 30 % успіху. На прикладі співпраці з розважальним комплексом Adrenalin City спікер розповів про успішне застосування прийнятої в практиці маркетингу моделі AIDA (attention, interest, desire, action - увага, інтерес, бажання, дія).

Досвідом як продавати побутову техніку (на прикладі торгової техніки "Атлант") та піцу в умовах кризи, з присутніми поділився Олег Піддубний, провідний спеціаліст з контекстної реклами в компанії "Soda Digital" зі столиці.

 Провідний спеціаліст з контекстної реклами в компанії Провідний спеціаліст з контекстної реклами в компанії "Soda Digital" Олег Піддубний,

Він запропонував присутнім активно використовувати контекстну рекламу та вимірювати дохідність інтернет-реклами в грошовому еквіваленті.

Наступний доповідач Дмитро Кудренко – засновник компанії "eSputnik" з міста Дніпропетровська розвеселив присутніх жвавою та яскравою доповіддю, що стосувалася того, як можна швидко підвищити продажі за допомогою емейл-маркетингу. Важливе значення під час відправки емейл-повідомлення має індивідуальний підхід до потенційного покупця. Наприклад, в США, в залежності від погодніх умов у повідомлені використовують різні банери, а таож додають карту, яка допоможе людині знайти дорогу до торгової точки. Також використовують технологію зміни вмісту електронного листа під час його завантаження, коли картинки постійно змінюються, упродовж прочитання листа. Досить популярними стають лічильники попереднього відліку часу, що відображають термін дії різних акцій, які проводить торгова мережа.

Ксенія Воронкова – експерт з просування бізнесу в соціальній мережі VK з міста Харкова, пояснила, як правильно продавати товари та послуги Вконтакті та на що в першу чергу потрібно звертати увагу, створюючи групу.

Ксенія Воронкова – експерт з просування бізнесу в соціальній мережі VK Ксенія Воронкова – експерт з просування бізнесу в соціальній мережі VK

Вона наголосила на тому, що VK дозволяє будь-якій людині заробити кошти, адже можливостей для цього безліч. Для цього потрібно постійно спілкуватися з інтернет-аудиторією, "не мовчати", адже якщо профіль не оновлюється упродовж трьох діб, можна вважати, що ви "офіційно мертві". Для того, щоб залучати нових покупців, слід використовувати цікаві картинки, відео, демотиватори. Якщо на сторінці якою ви керуєте немає fun (веселих) повідомлень, відповідно не буде і sale ( продажі).

Після невеликої перерви, яку оголосили для того, щоб учасники змогли перепочити та поспілкуватися, усіх присутніх запросили на коротку панельну дискусію. Спікери форуму поділилися своїми думками відносно того, як комбінувати платну рекламу та безкоштовні інструменти онлайн-просування.

Першою темою для обговорення було запитання: як вимірити ефективність інтернет-реклами в оффлайн бізнесі?

Дмитро Кудренко запропонував використовувати бонусні картки в магазинах, завдяки яким можна відслідковувати купівельну активність покупців.

Спікери зійшлися на думці, що виміряти ефективність інтернет-реклами дуже важко і це можливо лише на початку запуску інтернет-реклами, адже тоді можна порівняти об'єми проданої продукції.

Однією з цікавих приводів для дискусії стала тема як отримати відгуки від клієнтів. На думку, Кудренка, про те, чи сподобалося обслуговування потрібно запитувати клієнта одразу після того, як він здійснив покупки. Необхідно надсилати повідомлення, щоб нагадати про себе, на зразок: дякуємо за покупку, як Ви оцінюєте наш сервіс?

Про якість товару можна запитувати тоді, коли він доставлений і, наприклад, "якщо продаємо книжку, через якийсь період часу можна запитати чи вона сподобалася покупцеві.

Після короткої дискусії розпочався майстер клас від генерального директора інтернет-агенства "UaMaster" Євгена Шевченка з міста Київ Експерт розповів присутнім про десять прийомів для збільшення ефективності реклами за допомогою Google Analitics, Яндекс-метрики та Excel.

На заході зібралося близько 230 бізнесменів, маркетологів та представників агенств здебільшого із Західних регіонівНа заході зібралося близько 230 бізнесменів, маркетологів та представників агенств здебільшого із Західних регіонів

Після завершеня виступу, всіх учасників запросили на фуршет у відпочинкове дворище "Словограй".

***

Детальніше про особливості інтернет-маркетингу та як правильно використовувати його для просування бізнесу читайте у рубриці "Lutsk: West Marketing Forum", на сайті ділового видання "Конкурент".

Надрукувати
мітки:
коментарів