Поділитись:

Досвід Тернополя: у місті вже діє картка містянина, доки Луцьк гальмує

Субота, 01 червня 2019, 18:10

Доки Луцьк робить кроки у цьому напрямку, у Тернополі вже повністю впроваджена електронна форма оплати за проїзд. Разом з тим, тернопільське підприємство співпрацювало в цьому напрямку з луцьким тролейбусним парком, однак це партнерство не увінчалося успіхом.

Про це в інтерв’ю «Протилежний Погляд. LIVE»  на "12 каналі" розповів міський голова Тернополя Сергій Надал. Він побажав Луцьку поступу у вирішенні цього питання, адже електронні картки доказують свою дієвість.

«Впроваджувати було не досить простим. Першим, хто чинив спротив, це були самі перевізники. Мета впровадження плати за проїзд наступна: кілька років тому уряд знімає з себе фінансування пільгового проїзду і перекладає це на плечі місцевого самоврядування. При цьому є постанова, якою органи місцевого самоврядування можуть самостійно визначати тих, хто можуть пільгового безкоштовного проїзду. Відшкодування за пільговий проїзд завжди проводилося розрахунковим способом. Тобто, ці цифри не завжди могли відповідати реальним. Впровадження електронної системи мало на меті в першу чергу вирахувати реальну кількість пільговиків, які проїжджають у громадському транспорт», - розповів міський голова.

Він зазначив, що саме пільговики були першими, що хто отримав електронні картки. Це дозволило здійснити облік пільговиків та відшкодовувати з бюджету лише ті кошти, які реально проїхали. Відповідно, перевізники отримали кошти за реально перевезену людину.

За кілька місяців роботи економія для бюджету склала близько 30% порівняно з тими коштами, що витрачалися досі. За ці кошти вдалося збільшити коло пільговиків, які мають право на безплатний проїзд. Тобто, розширилося коло таких осіб.

Ця картка також показує реальний облік виручки, яку мають перевізники. Це дозволяє бачити кількість пасажирів, аргументовано говорити про зміну тарифу, зміну графіків маршруту. Також впроваджується застосування цієї картки при розрахунках у магазинах. Вона дає знижку. Готується введення її для розрахунку у школах.

Тобто, існує пільгова картка для осіб, які потребують соціального захисту. Інші картки – це студентська та дитячі, які дають право на дешевший проїзд. І стандартна картка, яку може придбати будь-який тернополянин.

Нагадаємо, це вже друга програма спецпроекту, в межах якого команда записує розмови з мерами успішних міст України. Перша така розмова відбулася із міським головою Дніпра Борисом Філатовим.

 

ЧИТАТИ ТАКОЖ: Розповіли, коли лучани почнуть використовувати електронний квиток

Надрукувати
мітки:
коментарів