Поділитись:

Рейтинг найдорожчих брендів: Apple i Google лідирують

Середа, 12 червня 2019, 04:51

Рейтинг ТОП-100 найдорожчих брендів світу, що складається агентством Kantar на замовлення найбільшої рекламної компанії WPP, очолив американський гігант електронної комерції Amazon.

Про це йдеться у прес-релізі BrandZ, а також відповідному звіті, передає Економічна правда.

Так, вартість компанії Amazon за рік збільшилася більш ніж на 50% і досягла 315,5 млрд дол, наголошується у звіті.

Слідом за американським гігантом другу позицію рейтингу очолила Apple, вартість якої за рік виросла на 3% і становила 309,5 млрд дол.

На третьому місці опинився технологічний гігант Google, який оцінюється в 309 млрд дол.

Facebook зберіг свою позицію, зайнявши шосту позицію (майже 159 млрд дол).

При цьому Alibaba вперше випередила компанію Tencent, піднявшись на дві позиції до сьомого місця. Вартість Alibaba за рік зросла на 16% і досягла 131,2 млрд дол.

У свою чергу Tencent посів восьме місце, втративши 27% вартості у річному обчисленні (130,9 млрд дол).

Що стосується популярних соціальних мереж, то в цій категорії лідером став Instagram, який на сьогоднішній день налічує понад 1 млрд користувачів у всьому світі. Цей бренд зайняв 44 місце (28,2 млрд дол) і став самим швидкозростаючим у цьому році, показавши стрімке зростання вартості бренду + 95%.

Рейтинг об'єднує проаналізовані ринкові дані від Bloomberg та інформацію про споживачів із понад 3,7 млн ​​споживачів у всьому світі, охоплює понад 166 тис. різних брендів на більш ніж 50 ринках.

Нагадаємо:

Станом на 2018 рік Apple очолювала рейтинг найдорожчих брендів за версією агентства Interbrand.

Тоді в трійку найдорожчих брендів потрапили також Google і Amazon.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали рейтинг найнадійніших смартфонів

Надрукувати
мітки:
коментарів
17 жовтня 2019
16 жовтня 2019
15 жовтня 2019
10 жовтня 2019
09 жовтня 2019
08 жовтня 2019
06 жовтня 2019
04 жовтня 2019
03 жовтня 2019
27 вересня 2019
25 вересня 2019
20 вересня 2019
18 вересня 2019