Поділитись:

Facebook, Twitter і Google будуть боротися із сумнівним контентом

Четвер, 20 червня 2019, 08:33

Компанії Facebook, Twitter і Google спільно з великими рекламними агентствами створять набір протоколів для захисту користувачів у мережі.

Про це повідомляє Українська правда, посилаючись на Financial Times.

Зазначається, що Publicis, Omnicom і WPP, а також бренди Procter & Gamble, Unilever, Adidas, Mars та інші розроблять з технологічними компаніями набір протоколів для захисту людей і брендів в мережі.

За процесом спільної роботи над вирішенням цієї проблеми буде спостерігати Всесвітня федерація рекламодавців.

До ініціативної групи також увійдуть Mastercard, General Mills, GSK Consumer, Verizon Media.

"Ми повинні краще захищати користувачів Інтернету, працюючи над створенням середовища, у якому вирішуються проблеми з залякуванням і дезінформацією, де особисті дані захищені та використовуються відповідально, де всі, особливо діти, краще захищені від шкоди", – йдеться у заяві Всесвітньої федрації рекламодавців.

За інформацією видання, перша зустріч між сторонами має відбутися 19 червня.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook змінює алгоритм показу коментарів

Надрукувати
мітки:
коментарів
17 жовтня 2019
16 жовтня 2019
15 жовтня 2019
09 жовтня 2019
06 жовтня 2019
03 жовтня 2019
27 вересня 2019
25 вересня 2019
20 вересня 2019
18 вересня 2019
17 вересня 2019
16 вересня 2019
15 вересня 2019
12 вересня 2019
06 вересня 2019