Поділитись:

Facebook, Twitter і Google будуть боротися із сумнівним контентом

Четвер, 20 червня 2019, 08:33

Компанії Facebook, Twitter і Google спільно з великими рекламними агентствами створять набір протоколів для захисту користувачів у мережі.

Про це повідомляє Українська правда, посилаючись на Financial Times.

Зазначається, що Publicis, Omnicom і WPP, а також бренди Procter & Gamble, Unilever, Adidas, Mars та інші розроблять з технологічними компаніями набір протоколів для захисту людей і брендів в мережі.

За процесом спільної роботи над вирішенням цієї проблеми буде спостерігати Всесвітня федерація рекламодавців.

До ініціативної групи також увійдуть Mastercard, General Mills, GSK Consumer, Verizon Media.

"Ми повинні краще захищати користувачів Інтернету, працюючи над створенням середовища, у якому вирішуються проблеми з залякуванням і дезінформацією, де особисті дані захищені та використовуються відповідально, де всі, особливо діти, краще захищені від шкоди", – йдеться у заяві Всесвітньої федрації рекламодавців.

За інформацією видання, перша зустріч між сторонами має відбутися 19 червня.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook змінює алгоритм показу коментарів

Надрукувати
мітки:
коментарів
15 липня 2019
13 липня 2019
12 липня 2019
10 липня 2019
07 липня 2019
04 липня 2019
26 червня 2019
22 червня 2019
18 червня 2019
14 червня 2019
12 червня 2019
11 червня 2019
09 червня 2019
08 червня 2019