Поділитись:

У Луцьку партія Гройсмана розмістила агітаційні сітілайти з порушеннями

Вівторок, 25 червня 2019, 23:45

Представники Громадянської мережі ОПОРА на Волині 24 червня 2019 року звернулися із заявами до поліції через білборди і сітілайти на користь партії «Українська стратегія Гройсмана», які не містять вихідних даних, – інформує прес-служба «ОПОРИ».

Попри те, що відповідно до постанови ЦВК №1118 від 21 червня зареєстрували кандидатів списку партії «Українська стратегія Гройсмана» і партія стала суб’єктом виборчого процесу, на Волині досі не зняли агітматеріали без вихідних даних. Зокрема, спостерігачі ОПОРИ виявили білборди із надписом «Українська стратегія. Володимир Гройсман. Strategy.ua» на вулиці Луцькій у селищі Маневичі (виборчий округ №23) та на вулицях Гордіюк і Соборності у місті Луцьку (округ №22). У Луцьку, окрім того, виявили сітілайти без вихідних даних із постерами на користь партії на вулицях Кавчука, Рівненській та проспекті Волі. Усі вказані матеріали не містили інформації про замовника, установу, що здійснила друк, тираж, відповідальну за друк особу.

Відтак, спостерігачі написали до Маневицького районного та Луцького міського відділів поліції заяви із проханням провести перевірку можливого факту порушення порядку фінансування передвиборної агітації з боку політичної партії «Українська стратегія Гройсмана» та кандидата від цієї політичної сили Володимира Гройсмана, а також в разі виявлення факту порушення встановити та притягнути до відповідальності винних осіб.

Виявлені факти прокоментував керівник Волинської обласної організації політичної партії «Українська стратегія Гройсмана» Сергій Адамчук.

«Після того, як політична партія «Українська стратегія Гройсмана» була офіційно зареєстрована Центральною виборчою комісією для участі у виборах, центральний офіс поінформував про це рекламну кампанію, яка розміщувала друковану рекламну продукцію на білбордах та сітілайтах, і попросив зняти розміщені матеріали. Втім, очевидно, що з активізацією виборчого процесу виникли перевантаження в роботі операторів. Швидше за все, наявна ще досі попередня реклама свідчить саме про це», – зазначив Сергій Адамчук.

Нагадаємо, відповідно до частини 23 статті 74 Закону України «Про вибори народних депутатів України», забороняється виготовлення та розповсюдження друкованих передвиборних агітаційних матеріалів, що не містять відомостей про замовника друкованих передвиборних агітаційних матеріалів, установу, яка здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск.

Також згідно частиною 2 статті 212-13 Кодексу про адміністративні правопорушення України розповсюдження (рознесення, вивішування, роздавання) під час виборчого процесу друкованих матеріалів передвиборної агітації, які не містять відомостей про установу, що здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, або у яких така інформація означена неправильно чи неповно, а так само організація такого розповсюдження – тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів
21 вересня 2019
20 вересня 2019