Чи залежить ефективність хештегів в Instagram від кількості підписників?
Аналітики порталу Socialinsider виявили, що на ефективність хештегів в Instagram впливає місце їхнього розміщення та кількість підписників профілю.
Про це йдеться у звіті Socialinsider, пише Громадське.
Під час дослідження проаналізували 649 895 постів з понад 6700 акаунтів різних брендів.
Коли користувач має до 100 000 підписників, то для нього буде ефективніше ставити хештеги в самому дописі. Ця тенденція працює на прикладі невеликих акаунтів: профіль з 5000 підписників отримає на 37 % більше охоплення і на 50 % більше залученості до допису.
Якщо користувач має понад 100 000 фоловерів, то хештеги краще розміщувати в коментарі до допису. Тоді охоплення постів збільшується на 15,9 %.
Згідно зі звітом, ефективність також залежить від кількості хештегів. Аналітики пропонують профілям, що мають до 5000 підписників, використовувати шість хештегів у дописі. А профілям, що мають понад 100 000 фоловерів, ставити шість хештегів у першому коментарі.
Нагадаємо, Instagram запустить функцію, яка дозволить користувачам повідомляти про фейковий контент.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тарас Шевченко "зареєстрував" свою сторінку в Instagram (фото)
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Підкинуло і розвернуло: у Луцьку на перехресті зіткнулися легковики (відео)