Поділитись:

Чи залежить ефективність хештегів в Instagram від кількості підписників?

Вівторок, 20 серпня 2019, 01:25

Аналітики порталу Socialinsider виявили, що на ефективність хештегів в Instagram впливає місце їхнього розміщення та кількість підписників профілю.

Про це йдеться у звіті Socialinsider, пише Громадське.

Під час дослідження проаналізували 649 895 постів з понад 6700 акаунтів різних брендів. 

Коли користувач має до 100 000 підписників, то для нього буде ефективніше ставити хештеги в самому дописі. Ця тенденція працює на прикладі невеликих акаунтів: профіль з 5000 підписників отримає на 37 % більше охоплення і на 50 % більше залученості до допису.

Якщо користувач має понад 100 000 фоловерів, то хештеги краще розміщувати в коментарі до допису. Тоді охоплення постів збільшується на 15,9 %. 

Згідно зі звітом, ефективність також залежить від кількості хештегів. Аналітики пропонують профілям, що мають до 5000 підписників, використовувати шість хештегів у дописі. А профілям, що мають понад 100 000 фоловерів, ставити шість хештегів у першому коментарі. 

Нагадаємо, Instagram запустить функцію, яка дозволить користувачам повідомляти про фейковий контент.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тарас Шевченко "зареєстрував" свою сторінку в Instagram (фото)

Надрукувати
мітки:
коментарів
05 березня 2024
13 лютого 2024
11 лютого 2024
08 лютого 2024
11 січня 2024
06 грудня 2023
24 листопада 2023
16 листопада 2023
15 листопада 2023
12 листопада 2023