Поділитись:

Швидкісні траси стануть вужчими: почали діяти нові норми

Середа, 04 вересня 2019, 16:07

фото ілюстративне

З 1 вересня нові швидкісні траси мають будуватися зі звуженою крайньою лівою смугою та розширеною зупинковою.

Новими змінами у державні будівельні норми щодо проектування доріг загального користування передбачено обов’язкове звуження крайніх лівих смуг руху на найбільших трасах (дорогах І категорії) при їх новому будівництві – до 3,5 м замість 3,75 м. Це сприятиме підвищенню безпеки руху на нових швидкісних трасах, – повідомляє Урядовий портал.

Крім цього, встановлено нову ширину зупинкової смуги руху на дорогах вищих категорій (І-ІІ категорій) – 3 м замість 2,5 м. А також сучасні та більш безпечні вимоги до проектування горизонтальних та вертикальних кривих, які дозволяють проектувати гірські та інші траси на складних ландшафтах з кращою видимістю.

Нові норми почали діяти з 1 вересня 2019 року.

«Європейські вимоги проектування безпечних та якісних трас вже в дії. Серед них – обов’язкове звуження крайніх лівих смуг руху на нових найбільших трасах. У світі вже неодноразово доведено взаємозв’язок між шириною смуги руху та аварійністю на дорогах. За статистикою, на більш широких дорогах – 3,75 м і ширше, є більша концентрація ДТП. Адже замість однієї машини можуть рухатися 2 і є значно вищий ризик аварій та зіткнень. Тому ми впровадили європейську практику звуження крайніх лівих смуг на трасах», – зазначив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Щодо розширення зупинкової смуги, то Лев Парцхаладзе зауважив, що ширина смуги 2,5 м, яка була раніше, небезпечна, особливо для вантажного транспорту, і лише спричиняє додаткові аварії на трасах. Тому було прийнято рішення розширити її до 3 м задля підвищення безпеки на дорогах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів