Велосипедисти вимагають знизити ліміт швидкості у містах
Велосипедисти з різних громадських організацій України закликають уряд знизити ліміт швидкості авто на дорогах у містах до 50 км/год з нинішніх 60 км/год.
А також зменшити ліміт нештрафованого перевищення швидкості із 20 до 5 км/год, – повідомляє прес-служба Асоціації велосипедистів Києва.
Крім того, активісти просять розробити і затвердити новий порядок обліку дорожньо-транспортних пригод замість того, що був скасований Кабінетом Міністрів України.
На думку велосипедистів, виконання цих вимог є однією з головних умов підвищення безпеки дорожнього руху в Україні та зменшення кількості загиблих і травмованих у ДТП, зокрема серед пішоходів та велосипедистів.
"У 2015 на вітчизняних дорогах та автошляхах смертельні травми отримав 1961 пішохід і 270 велосипедистів, що становить близько 48% від усіх загиблих у ДТП. Понад 8 тисяч пішоходів і більш ніж 1,5 тисячі велосипедистів були травмовані. У 2016 ці показники погіршилися. Україна загалом посідає перше місце за смертністю серед пішоходів в Європі та серед країн колишньої СНД", – зазначив віце-президент громадської організації "Товариство учасників руху", голова Спілки захисту пішоходівВіктор Козоріз.
"Головна причина смертності серед пішоходів та велосипедистів на дорогах – перевищення водіями безпечної швидкості, про це свідчить статистика ДТП. У більшості країн ЄС ліміт швидкості у місті – 50 км/год, а перевищення допустимої швидкості без штрафу – до 5 км/год. У разі наїзду на пішохода чи велосипедиста з такою швидкістю, у них є 90% шансів вижити, на відміну від наїзду на швидкості 60+ км/год, коли шанси вижити зменшуються до 5%", – повідомила координаторка Асоціації велосипедистів КиєваІрина Бондаренко.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?