Поділитись:

Е-пенсія дісталася Волині: що зміниться

Середа, 11 вересня 2019, 16:31

Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області презентує запроваджену Пенсійним фондом України нову модель звернення громадян за призначенням пенсії в “один дотик” через веб-портал електронних послуг Фонду.

Усі необхідні документи, зокрема і заяву про призначення виплат, відтепер можна подати в електронному вигляді. А прийти до сервісного центру ПФУ потрібно буде лише раз – для отримання пенсійного посвідчення, – повідомляє відділ інформаційної політики ОДА. 

Cервіс передбачає:

  • подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);
  • після ухвалення рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.

Отже, для того, аби вам призначили пенсію за “спрощеною” електронною процедурою, необхідно:

  • авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису;
  • у розділі особистого кабінету “Заява на призначення пенсії” завантажити весь пакет відсканованих документів, необхідних для призначення пенсії;
  • підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми “Звернення”.

При цьому додавати документи (у разі потреби) через свій електронний кабінет можна упродовж трьох місяців. Користувачі веб-порталу отримуватимуть повідомлення про надходження, прийняття документів до розгляду, перебіг їх опрацювання і про призначену пенсію. Час очікування розгляду заяви – десять днів. На вказану при реєстрації електронну пошту або за допомогою СМС) вам надійде запрошення відвідати сервісний центр для отримання пенсійного посвідчення.

Сервіс призначення пенсії в “один дотик” є однією зі складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі (“Е-ПЕНСІЯ”), що реалізується Пенсійним фондом України і передбачає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.

Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.

Довідково:

на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює низка сервісів для пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників. Це, зокрема:

  • налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);
  • отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії);
  • отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;
  • кабінет страхувальника, через який можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
16 вересня 2019
13 вересня 2019
12 вересня 2019
04 вересня 2019
03 вересня 2019
16 серпня 2019
14 серпня 2019
03 серпня 2019
17 липня 2019
12 липня 2019
10 липня 2019
28 червня 2019
25 червня 2019
20 червня 2019
11 червня 2019