Поділитись:

Що змінилося у порядку призначення субсидій

Середа, 01 червня 2016, 15:16
Що змінилося у порядку призначення субсидій

Кабінет Міністрів України вніс зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

Про це повідомляє прес-служба Луцької міської ради.

Постановою передбачені такі зміни:

  • розмір субсидії визначається без урахування пільг, які надають відповідно до законодавства. У разі призначення субсидії пільги з оплати житлово- комунальних послуг та придбання твердого палива і скрапленого газу не нараховуються;
  • субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону, але не більше, ніж на 12 місяців;
  • за наявності договору найму (оренди) субсидія призначається до місяця, в якому завершується термін дії договору найму (оренди), та за умови, якщо орендарю нараховується плата за житлово-комунальні послуги;
  • субсидія розраховується на підставі доходу осіб за попередній календарний рік, а за умови звернення впродовж першого кварталу поточного року - на підставі доходу за перші три квартали попереднього календарного року. Виключено норму щодо можливості призначення субсидії на підставі доходів за три місяці, що передують місяцю, з якого призначається субсидія, а також щодо врахування розміру пенсії за останній місяць перед зверненням;
  • для працездатних осіб (крім осіб, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах і проживають разом з батьками чи іншими членами родини; осіб, призваних на строкову військову службу), середньомісячний дохід яких протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, менший від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на такий період, у розрахунок субсидії за кожний місяць зазначеного періоду включається місячний дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб у відповідному періоді. В окремих випадках для таких осіб, які проживають у сім'ях, що опинилися у складних життєвих обставинах, за рішенням комісії може враховуватися дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб;
  • для студентів денної форми навчання, які мають батьків, зареєстровані самі і не отримують стипендію, а також для осіб, які перебувають на обліку в центрі зайнятості і не одержують допомогу з безробіття, у яких середньомісячний дохід менший прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб;
  • для працездатних осіб, які отримують допомогу з догляду за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80-річного віку, а також компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, або у випадку прийняття відповідного рішення комісією для осіб, які проживають у сім'ях, які опинилися у складних життєвих обставинах, - одного прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Для фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та:

  • є платниками єдиного податку першої групи, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб;
  • для платників єдиного податку другої групи - трьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб;
  • для платників єдиного податку третьої групи - чотирьох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Не враховуються до сукупного доходу при призначенні субсидії державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання,зокрема на оплату житлово-комунальних послуг.

Постановою надано можливість подання заяви і декларації для призначення субсидії в електронному вигляді (зокрема, з використанням електронного цифрового підпису). Отримані таким чином заяви та декларації, у яких відсутній підпис громадянина, опрацьовуються лише після їх підпису протягом місяця. Якщо заявник не підписав заяву і декларацію в зазначений термін, мають бути подані нові заява і декларація.

Постановою передбачено повернення до державного бюджету після закінчення опалювального сезону виробниками/виконавцями послуг сум невикористаних субсидій на оплату опалення. При цьому не повертається частина невикористаної суми субсидії в еквіваленті вартості 100 кубометрів природного газу або в еквіваленті 150 кВт/год електричної енергії (у випадку використання даних джерел енергії для індивідуального опалення), яка зараховується виробником/виконавцем послуги як оплата послуги, зокрема обов'язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди.

Поверненню до бюджету не підлягають суми нарахованих субсидій, але не використані внаслідок економного їх споживання за інші послуги.

Громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, зобов'язані щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії.

Надрукувати
мітки:
коментарів