Поділитись:

Як розпочати працювати за дропшипінгом, маючи лише смартфон*

Вівторок, 17 вересня 2019, 15:06

Інтернет створив безліч можливостей для заробітку. Багато хто змінює офісні професії на роботу в сфері продажу онлайн. Для цього необов’язково вкладати купу грошей у товар та винаймати склад. Сучасний спосіб продавати в інтернеті – через систему дропшипінгу. За цією схемою продавець виступає посередником між покупцем та складом і при цьому не закуповує товар у наявність.

Після отримання замовлення від клієнта продавець оплачує продукцію на складі. Зазвичай постачальник самостійно відправляє товар кінцевому покупцеві. Продавець-посередник заробляє на різниці між гуртовою (своєю) та роздрібною ціною для покупця. Як розпочати такий бізнес у сфері продажу, маючи лише смартфон, ми розповімо у цій статті.

Пошук постачальників

Перше, що потрібно зробити, – це визначити групу товарів для продажу. Це може бути будь-що: від одягу до запчастин для авто. Здебільшого обирають те, що ближче по духу та у чому тямлять. Важко продавати товар, який тобі незрозумілий: через свою некомпетентність можна втратити багато клієнтів.

Постачальник – це оптовий склад товарів чи безпосередній виробник (фабрика, майстерня). Здебільшого вони мають власні сайти, на яких розміщують умови співпраці. Щоб обрати надійного постачальника, потрібно детально вивчити інформацію. Яка знижка діє для партнерів? Як швидко обробляють замовлення? Чи є можливість обміну/повернення? Після того, як переговори проведено та всі умови обговорено, можна розпочинати наступний етап.

Публікація оголошень

Найдешевший спосіб розмістити товари в інтернеті – додати їх на дошки оголошень в мережі. Це можна зробити безоплатно або за невелику комісію сайту. Ще один можливий спосіб заробітку – продавати товари на сторінці у Facebook, Instagram, групі у Viber чи на каналі в Telegram. Добре, що все це можна зробити зі смартфона. Достатньо обрати вигідний тариф, наприклад, «Безлім Месенджери» від «Київстар».

Відмінність від дошок оголошень полягає у тому, що тут не клієнт шукає товар, а продавець шукає клієнтів. Для цього використовують всі методи просування: контент-маркетинг, рекламу в блогерів, seo-оптимізацію, тощо. Це необхідно для того, щоб привернути увагу до свого товару. Адже люди заходять у соцмережі передусім для відпочинку, а не за покупками.

Найдорожчий, але найприбутковіший спосіб – інтернет-магазин, що так само може працювати за схемою дропшипінгу. Існують конструктори сайтів, з якими можна легко розібратися та створити свій магазин. Потрібно буде лише придбати домен та сплачувати щомісяця за користування хостингом, але це зовсім інша історія.

Обробка замовлень та продаж товару

На цьому етапі дуже важливо вміти спілкуватися з клієнтами, особливо якщо це продаж у соцмережах. У такому разі покупець звертається не до магазину, а до особистості, яка за ним стоїть. H2H – система продажу «людина до людини». Успіх продавця залежить від його ввічливості, оперативності та компетентності. Листуватись можна у месенджері або через дірект. Далі отримане замовлення від клієнта продавець передає постачальнику.

Зв’язок із постачальником відбувається різними способами:

  • телефонні дзвінки;
  • листування електронною поштою;
  • чати у месенджерах. 

У будь-якому разі для оформлення замовлення, його оплати та моніторингу статусу відправлення вистачить сучасного смартфона на операційній системі IOS. До речі, зараз у магазині «Київстар» діє вигідна ціна на iPhone 7.

Смартфон – чудовий інструмент для старту бізнесу в сфері продажу. Не варто нехтувати можливостями, що відкриваються перед вами завдяки сучасним технологіям.

Надрукувати
мітки:
коментарів