Поділитись:

В Україні можуть скасувати трудові книжки

Середа, 18 вересня 2019, 14:50

Міністр Кабінету Міністрів Дмитро Дубілет планує за 6-9 місяців перевести в електронний формат документи, що стосуються кадрових питань в держорганах.

Про це він пише на своїй сторінці у Facebook. 

"Починаємо поступово винищувати паперові процеси в держорганах. Починаємо зі шматка, на який припадає велика частина паперового документообігу, – кадрового (він же HR)",  – зазначає він. 

Із його слів, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно. Тому міністр пропонує кілька ключових змін.

Серед них – заборона подачі документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі. Дубілет запевняє, що такий підхід може здатися занадто суворим. Але, нагадує, що у всіх держслужбовців і чиновників є електронний цифровий підпис, оскільки вони подають декларації у НАЗК в електронному варіанті.

"Тут мимохідь зауважу, що останнім часом держава почала змушувати громадян отримувати ЕЦП на" флешках" (токенах). Це неправильно. До цієї проблеми теж доберемося", – переконує він. 

Дубілет пропонує скасувати трудові книжки. Також перевести в цифру весь обіг, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень тощо. Оцифрувати архів, скасувати закони, які зобов'язують зберігати паперові справи 75 років. Спростити логіку погоджень: блок-схеми, за якими документи "ходять" по кабінетах, спростити і скоротити в 3-4 рази.

Планується створити єдиний реєстр держслужбовців. На думку Дубілета, це повинно підвищити ефективність роботи і в тому числі полегшити життя бізнесу.

"І багато-багато іншого. Для цього нам доведеться поміняти кілька законів і постанов, а також впровадити правильне ІТ. Само собою, з особливою увагою до кібербезпеки. Я розраховую, що ми зможемо все це зробити протягом 6-9 місяців", – зазначає він. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
18 листопада 2019
17 листопада 2019
16 листопада 2019
15 листопада 2019
14 листопада 2019