Поділитись:

Австралійське ТБ завалили скаргами за рекламу з менструальною кров'ю

Четвер, 19 вересня 2019, 02:58

Минулого місяця реклама бренду гігієнічних прокладок Libra показала замащену білизну та кров на ногах жінок. Після цього глядачі подали понад 600 скарг на те, що такі рекламні ролики недоречні – це найвищий показник скарг на рекламні оголошення в Австралії в 2019 році, пише theБабель з посиланням на BBC.

Експерти з Ad Standards – органа, що займається регулюванням контенту на австралійському телебаченні, стверджують, що реклама не порушувала стандарти перегляду.

Там зазначили, що кампанія «сприяє рівності та усуненню містифікацій щодо менструації».

Материнська компанія Libra, Asaleo Care, сказала, що реклама боролася з табу та почуттям сорому, яке переживають багато жінок та дівчат під час менструації.

Реклама закінчувалася текстом: «Місячні – це нормально. Показувати їх – теж».

Глядачі, які робили офіційні скарги, стверджували, що зображення в рекламі були «образливими та недоречними» й «огидними». Деякі глядачі «воліли б не показувати тілесні рідини по телевізору», проте заявили, що реклама не порушує етичний кодекс.

Скарги на те, що реклама не підходить для прайм-тайму або для перегляду дітьми, також були відхилені.

«У рекламі немає негативних висловів або образів, які передбачають, що ... жінки повинні бути збентежені менструацією або що жінка, у якої менструація, – чимось гірше», – написали експерти у своєму звіті.

Уперше червоний колір, який символізує виділення, був використаний замість синього шість років тому в рекламі Always: вони показали червону крапку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
17 січня 2020
08 січня 2020
07 січня 2020
06 січня 2020
21 грудня 2019
19 грудня 2019
09 грудня 2019
07 грудня 2019
04 грудня 2019
20 листопада 2019
14 листопада 2019
10 листопада 2019
12 жовтня 2019