Нав’язування: на що українці найчастіше скаржаться Нацбанку
Національний банк України назвав нав’язування непотрібних послуг найчастішою скаргою споживачів на фінансові установи.
Про це інформують Українські Національні Новини.
"Близько половини усіх скарг від споживачів на фінансові установи, які надходять до Національного банку, стосуються нав’язування непотрібних послуг. Наприклад, страхування, нотаріальних послуг тощо", – зазначили в Нацбанку.
Як вказали у НБУ, законодавство забороняє фінансовим установам нав’язувати послуги.
"Але упродовж останніх восьми років жоден державний орган не мав повноважень контролювати дотримання цієї норми", – додали у регуляторі.
При цьому у Нацбанку зауважили, що минулого тижня Верховна Рада ухвалила закон, який покликаний виправити ситуацію.
"Документ покладає на НБУ зобов’язання із захисту прав споживачів фінпослуг та надає йому інструменти регулювання ринкової поведінки учасників фінансового сектору щодо споживачів", – йдеться у повідомленні.
"Споживачі мають право скаржитися до фінансової установи, якщо її співробітники нав’язують непотрібні послуги. А якщо відповідь установи не задовільнила, вони можуть звертатися до Національного банку", – підкреслили у регуляторі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Земля, квартири, гроші та авто – усе дружині: що в декларації Олицького селищного голови Прендецького
У Луцьку сходи біля ТЦ «Егоїст» «вилізли» на тротуар та заважають перехожим (фото)
У Луцьку на місці затишного кафе відкрили новий заклад (фото)
Понад мільйон тюльпанів: «Волинська Голландія» здивує новими сортами (фото)
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)