"Луцьктепло" пропонує новий спосіб повірки лічильників гарячої води
Відтепер здійснювати повірку лічильників гарячої води в ДКП "Луцьктепло" можна в два способи.
Про це повідомили на офіційній сторінці підприємства.
Перший – звичний, з демонтажем лічильника і подальшою повіркою на стаціонарних установках повірочної лабораторії підприємства.
- лічильники демонтуються;
- повіряються на стаціонарних повірочних установках державними повірниками;
- при позитивних результатах на лічильники видаються свідоцтва про повірку або відбиток повірочного тавра в паспорті лічильника, при негативних – довідки про непридатність;
- лічильники (при позитивних результатах повірки) монтуються в вузлах обліку квартири.
Алгоритм ваших дій при цьому виглядає наступним чином:
- Якщо не було планового візиту контролера для фіксації поточних показників та розпломбування лічильника (-ів) – звернутися до ДКП «Луцьктепло» в Центр обслуговування споживачів (м. Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20, тел. +38 (0332) 773 200) та подати заяву на його розпломбування;
- Дочекатися візиту контролера, який розпломбує лічильник (-и) та складе акт, де зафіксовано тип, номер та покази лічильника (-ів) на момент розпломбування;
- Зняти лічильник (-и) та принести їх до ДКП «Луцьктепло» за адресою пр. Молоді, 10-б, тел. +38 (0332) 200 102, +38 050 438 7224 та дотримуватись подальших інструкцій працівників підприємств;
- По закінченні повірки встановити лічильник (-и), викликати представника ДКП «Луцьктепло» для опломбування лічильника; надати йому свідоцтво про повірку або паспорт лічильника з відміткою про проведення повірки.
Працівник підприємства здійснить технічний огляд вузла (-ів) обліку, опломбує лічильник (-и) та складе акт прийняття на абонентський облік лічильника (-ів) гарячої води після проведення метрологічної повірки, у якому зафіксовано тип, номер лічильника (-ів), номер пломби та покази лічильника (-ів) на момент опломбування.
Інший – новий спосіб повірки без демонтажу лічильника, за місцем його встановлення за допомогою проливної установки.
Споживачам достатньо подати заявку в Центр обслуговування споживачів за адресою: м. Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20 або за тел. +38 (0332) 773 200.
Комплекс послуг з повірки проливною установкою, виготовлення документації та внесення інформації в базу даних бере на себе ДКП «Луцьктепло». Вартість за повірку одного лічильника становить 255,00 грн.
ДКП «Луцьктепло» як надавач послуг контролює своєчасність повірки лічильників і надає повідомлення споживачам про терміни та про необхідність проведення повірок.
При виконанні зазначених послуг ДКП «Луцьктепло» Споживач отримує свідоцтво про результат, а вся інформація автоматично вноситься у базу даних підприємства.
Звертаємо вашу увагу, що в разі непроведення повірки, нарахування плати за послугу з постачання гарячої води по особовому рахунку буде проводитись згідно із нормою споживання та відповідно до кількості осіб, зареєстрованих у квартирі, за послугу з постачання теплової енергії – згідно із нормативами (нормою) споживання.
Лічильник є власністю споживача, він несе повну відповідальність за утримання та його експлуатацію.
Загально прийнято, що для лічильників води міжповірочний інтервал складає 4 роки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У Луцьку сходи біля ТЦ «Егоїст» «вилізли» на тротуар та заважають перехожим (фото)
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
У Луцьку на місці затишного кафе відкрили новий заклад (фото)
Понад мільйон тюльпанів: «Волинська Голландія» здивує новими сортами (фото)
Із присмаком «совка»: у Луцьку представили план території мікрорайону вулиці Клима Савура (відео)