Поділитись:

"Луцьктепло" пропонує новий спосіб повірки лічильників гарячої води

Середа, 16 жовтня 2019, 13:11

Відтепер здійснювати повірку лічильників гарячої води в ДКП "Луцьктепло" можна в два способи.

Про це повідомили на офіційній сторінці підприємства. 

Перший – звичний, з демонтажем лічильника і подальшою повіркою на стаціонарних установках повірочної лабораторії підприємства.

  • лічильники демонтуються;
  • повіряються на стаціонарних повірочних установках державними повірниками;
  • при позитивних результатах на лічильники видаються свідоцтва про повірку або відбиток повірочного тавра в паспорті лічильника, при негативних – довідки  про непридатність;
  • лічильники (при позитивних результатах повірки) монтуються в вузлах обліку квартири.

Алгоритм ваших дій при цьому виглядає наступним чином:

  1. Якщо не було планового візиту контролера для фіксації поточних показників та розпломбування лічильника (-ів) – звернутися до ДКП «Луцьктепло» в Центр обслуговування споживачів (м. Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20, тел. +38 (0332) 773 200) та подати заяву на його розпломбування;
  2. Дочекатися візиту контролера, який розпломбує лічильник (-и) та складе акт, де зафіксовано тип, номер та покази лічильника (-ів) на момент розпломбування;
  3. Зняти лічильник (-и) та принести їх до ДКП «Луцьктепло» за адресою пр. Молоді, 10-б, тел. +38 (0332) 200 102, +38 050 438 7224 та дотримуватись подальших інструкцій працівників підприємств;
  4. По закінченні повірки встановити лічильник (-и), викликати представника ДКП «Луцьктепло» для опломбування лічильника; надати йому свідоцтво про повірку або паспорт лічильника з відміткою про проведення повірки.

Працівник підприємства здійснить технічний огляд вузла (-ів) обліку, опломбує лічильник (-и) та складе акт прийняття на абонентський облік лічильника (-ів) гарячої води після проведення метрологічної повірки, у якому зафіксовано тип, номер лічильника (-ів), номер пломби та покази лічильника (-ів) на момент опломбування.

Інший – новий спосіб повірки без демонтажу лічильника, за місцем його встановлення за допомогою проливної установки. 

Споживачам достатньо подати заявку в Центр обслуговування споживачів за адресою: м. Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20 або за тел. +38 (0332) 773 200.
Комплекс послуг з повірки проливною установкою, виготовлення документації та внесення інформації в базу даних бере на себе ДКП «Луцьктепло». Вартість за повірку одного лічильника становить 255,00 грн.

ДКП «Луцьктепло» як надавач послуг контролює своєчасність повірки лічильників і надає повідомлення споживачам про терміни та про необхідність проведення повірок.
При виконанні зазначених послуг ДКП «Луцьктепло» Споживач отримує свідоцтво про результат, а вся інформація автоматично вноситься у базу даних підприємства.

Звертаємо вашу увагу, що в разі непроведення повірки, нарахування плати за послугу з постачання гарячої води по особовому рахунку буде проводитись згідно із нормою споживання та відповідно до кількості осіб, зареєстрованих у квартирі, за послугу з постачання теплової енергії – згідно із нормативами (нормою) споживання.

Лічильник є власністю споживача, він несе повну відповідальність за утримання та його експлуатацію.

Загально прийнято, що для лічильників води міжповірочний інтервал складає 4 роки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів
12 грудня 2019
11 грудня 2019
10 грудня 2019
09 грудня 2019
06 грудня 2019
05 грудня 2019
02 грудня 2019
29 листопада 2019
14:00
26 листопада 2019
08 листопада 2019
06 листопада 2019
29 жовтня 2019
14:20