Поділитись:

Все, що треба знати про електронний квиток у Луцьку: ціни та умови (Частина 1)

Понеділок, 21 жовтня 2019, 15:10

У Луцьку вже зовсім скоро запрацює нововведення у громадському транспорті. Цю потужну зміну можна назвати реформою громадського транспорту у місті, адже вже з 11 листопада як місцеві жителі, мешканці області чи туристи зможуть оплачувати проїзд у громадському транспорті тільки за допомогою електронного квитка. Загалом нововведення має назву «Система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька CityCard».

Отож «Конкурент» за матеріалами із відкритих джерел та коментарів влади підготував відповіді на найчастіші запитання лучан. (Якщо ви не знайдете відповіді на свої запитання, спробуйте пошукати їх в другій частині частих запитань про електронний квиток у Луцьку.)

1. Чи можна оплачувати поїздку і готівкою, і електронним квитком?

Ні. Вже з 11 листопада 2019 року в громадському транспорті Луцька можна оплатити поїздку лише електронним квитком, або використовувати пільгові картки #citycard.

2. Яка вартість картки?

За стандартну картку доведеться заплатити 35 гривень (Лише вартість картки, на яку потрібно "закидати" кошти для проїзду). А картки для представників пільгових категорій населення видаватимуться безкоштовно.

3. Де можна купити Сitycard?

Пасажири можуть купити стандартну картку та поповнити її баланс у терміналах або центрах продажу Сitycard. Представники пільгових категорій зможуть отримати картки у Кард Центрі (вул. Лесі Українки, 16а), у ЦНАПі (вул. Лесі Українки, 35) та у Департаменті соціальної політики (пр. Волі, 4а).

4. Які види карток передбачені системою та який вигляд вони мають?

Є 4 види карток: неперсоніфікована стандартна картка, персоніфіковані: студентська, пільгова та картка для працівників транспортної системи.


Електронний багаторазовий квиток неперсоналіфікований

Інші види карток можете переглянути ТУТ.

5. Як поповнити картку?

Поповнити баланс картки можна буде у центрах продажу карток, терміналах самообслуговування та сайті citycard.net, що згодом почне працювати.

6. Яким чином контролюватимуть оплату проїзду у луцькому транспорті?

На лінії працюватиме «Служба контролю зі спеціальними пристроями для перевірки реєстрації електронного квитка» (ходитимуть контролери).

7. А як бути із електронними квитками гостям міста, де купити одноразовий електронний квиток?

Гості міста зможуть придбати картки на 2 або 3 поїздки у терміналах самообслуговування або центрах продажу. Вони діятимуть 48 годин. 

8. Чи можна однією карткою оплатити проїзд кількох людей?

Так, це можливо. Однак кількість платежів з однієї картки матиме обмеження, аби ніхто у вас її не поцупив. Із студентської та пільгової картки можна зареєструвати лише 1 поїздку – після контакту з валідатором картка блокуватиметься на кільки хвилин.

9. Який термін придатності має картка?

Вона не має терміну придатності.

10. Як перевірити баланс картки?

Баланс картки можна перевірити у терміналах самообслуговування, мобільному додатку та на дисплеї валідатора після оплати поїздки.

11. Чи збільшиться вартість проїзду у громадському транспорті Луцька із запровадженням електронного квитка?

Ні, вартість проїзду не зросте.

12. Від чого працюватиме валідатор, адже у Луцьку трапляється відключення світла чи аварії, коли у заторах стоять тролейбуси?

Є внутрішнє забезпечення – свої акумулятори.

13. Чи можна буде купити картку чи талон на 2-3 поїздки у водіїв громадського транспорту?

На 2-3 – не можна. На початку водії продаватимуть картки, які вартують 35 гривень. Лучани платитимуть водію 50 гривень, братимуть картку за ці ж 35, а 15 гривень лишатимуться на поїздку і одразу на валідаторі розрахуватися. А далі нею користуватися протягом років.

14. Чи могтимуть пільговим проїздом скористатися пільговики з-поза меж Луцька?

Пільги будуть надаватися ТІЛЬКИ пільговикам, які зареєстровані у місті Луцьку.

15. Як регулюватиметься вхід у громадський транспорт?

Вхід пасажирів до салону буде передніми дверима, а вихід – на задні двері. 

16. Чи зміниться графік руху транспорту, адже через те, що вхід і вихід пасажирів може збільшити час, виділений на зупинку?

Спостереження показали, що це не призводитиме до затримки.

17. Чи будуть надалі водії боротися за пасажирів?

Швидше всього будуть боротися за якість і за покращення обслуговування.

18. Що робити пасажирам, якщо транспорт вийшов з ладу, чи буде повертатися вартість проїзду?

Пасажирам необхідно буде пересісти на наступний тролейбус чи автобус, який буде йти по цьому маршруту і вже не платити за проїзд, а просто продовжити поїздку.

19. Де дінуться кондуктори?

Наскільки відомо, їм запропонували переходити у службу контролю.

20. Якщо валідатор «заглючить», як тоді діяти пасажирам?

Відповідно до інструкції, яку проводили оператори, стосовно вимог і технічних характеристик на цьому обладнанні не може бути неполадок. Адже у них є свої індивідуальні джерела живлення. Навіть якщо зникає електроенергія, то у них є властивість накопичувати цю інформацію. А потім вона буде видаватися по інтернету. У нас у «Правилах користування міським пасажирським транспортом» прописано, що водій повинен через диспетчерську службу через прямий зв'язок, який буде знаходитися у нього в салоні, повідомити про неполадки. А CityCard не довше як за 30 хвилин мають прибути для того, щоб все усунути. А транспорт має бути на тому місці, де виявили неполадки, для того, щоб його не шукати на маршруті.

21. Як нині потрібно буде перевозити багаж?

Інструкції прописані в «Правилах користування міським пасажирським транспортом» і постанові Кабміну №176 «Правила перевезення пасажирів». Якщо розміри багажу перевищують габарити по вазі і розмірах, то необхідно робити проплату.

22. Чи є англійська мова у системі електронного квитка?

Термінали, які будуть продавати квитки, розраховані на українську і англійську мову. Там на дисплеї можна вибрати мову спілкування.

23. Який штраф передбачений при поїздці, за яку не заплатили?

Який і був – у двадцятикратному розмірі. Змін немає.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів