"еVODA" продовжує консультувати лучан, попри видачу е-квитків
Центр обслуговування клієнтів "еVODA" продовжує надавати всі види послуг, а видачу електронних карток лучанина здійснює лише один адміністратор.
Тому, якщо у вас виникли питання стосовно оплати послуг, нарахувань, повірки лічильників тощо, можеие звертатися до сервісного центру. Для цього вам не потрібно стояти в черзі, яку утворюють особи пільгових категорій, – наголосили в центрі.
Із будь-якими питаннями про роботу КП "Луцькводоканал" можна звертатися до адміністраторів сервіс-центру "еVODA", оминаючи чергу за електронними квитками.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Луцьку е-квитки почали видавати в сервіс-центрі "еVODA"
ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ ПРО Е-квиток у Луцьку
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?