Поділитись:

Як поскаржитися освітньому омбудсмену

Субота, 02 листопада 2019, 19:35
Як поскаржитися освітньому омбудсмену

З 4 листопада в Україні офіційно запрацює Служба освітнього омбудсмена. Однак вже зараз кожен охочий може направити звернення та ознайомитися з інформацією про діяльність Служби на сайті https://eo.gov.ua - нині він працює в тестовому режимі. Про це повідомив освітній омбудсмен Сергій Горбачов під час зустрічі з Міністром освіти і науки України Ганною Новосад 31 жовтня 2019 року, в приміщенні МОН.

“Посада освітнього омбудсмена, перш за все, передбачає широку комунікацію з суспільством та інформаційну відкритість. Тож ми сподіваємось, що Служба виправдає покладені на неї обов'язки та стане ще одним майданчиком для спілкування з учнями, студентами, їхніми батьками, педагогами та науковцями. Сьогодні конфлікти – один з основних факторів, що заважає дітям нормально концентруватися на навчальному процесі та отримувати від нього користь. Служба має мінімізувати цей плив і допомогти усій нашій системі освіти стати успішнішою”, – зазначила Міністерка Ганна Новосад.

Користувачі вже зараз можуть ознайомитися з базовими розділами сайту, де виписані права здобувачів освіти, батьків, педагогів та науковців.

Там також розміщена контактна інформація – телефон, поштова та електронна адреса – за якими можна звернутись до освітнього омбудсмена зі скаргою, пропозицією чи за роз'ясненням.

Безпосередньо працювати зі скаргами буде сам освітній омбудсмен та юридичний відділ Служби. При цьому в її складі також передбачений відділ медіа та аналітики. До вирішення конфліктів залучатимуться також працівники психолого-методичної підтримки.  

Контакти Служби освітнього омбудсмена:

  • Адреса для електронних звернень: [email protected] або за посиланням https://zvernennya.eo.gov.ua/
  • Адреса для письмових звернень: Служба освітнього омбудсмена, 03058, м. Київ, відділення поштового зв'язку 58, а/с 48
  • Телефон для зв'язку: (044) 4067234, +380 951438726

ЧИТАТИ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів