Поділитись:

Компанія Facebook оновила логотип

Вівторок, 05 листопада 2019, 21:01

Американська компанія Facebook змінила дизайн логотипу, щоб користувачам було легше відрізнити її від однойменної соціальної мережі, яка їй належить.

Про це йдеться в опублікованій заяві керівництва Facebook, – пише "Сегодня". 

"Ми оновлюємо наш корпоративний брендинг, щоб зробити більш очевидними відмінності в продукції Facebook. Ми представляємо новий логотип компанії і ще більше відокремлюємо компанію Facebook від додатка Facebook, який збереже свій дизайн", – вказується у документі.

За інформацією компанії, в оновленому логотипі назва компанії повністю написана великими літерами, шрифтом, створеним спеціально для Facebook. Фірмовий логотип соціальної мережі, навпаки, пишеться виключно малими літерами.

Згідно з опублікованим документом, оновлений логотип компанії буде застосовуватися насамперед в описі сервісів та іншої продукції, яка їй належить. Так, логотип компанії з'явиться в приписці "from Facebook", яку можна побачити на стартових сторінках додатків Instagram, WhatsApp і низки інших.

Компанія Facebook була заснована 4 лютого 2004 року Марком Цукербергом і трьома його однокурсниками в період навчання в Гарвардському університеті. Однойменна соцмережа є однією з провідних у світі. Згідно з останніми оцінками, її сукупна щомісячна аудиторія перевищує 2,4 млрд користувачів. Як заявляли в компанії, у світі понад 2,7 млрд осіб використовують хоча б раз на місяць будь-який з її сервісів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів