Поділитись:

Як це – не почути на касі «Добрий день»?

Середа, 06 листопада 2019, 07:40

Усі ми, витрачаючи гроші у магазинах чи отримуючи певні послуги, хочемо гарного ставлення до себе, банального «Добрий день» чи «Завітайте до нас ще». На цьому побудований бізнес. Клієнт якщо не прирівнюється до Боженьки, то хоча б елементарно має отримати те, за чим прийшов.

На щастя, у Луцьку це розуміють. І як приємно заходити в кафе, де тебе помітили і одразу ж привіталися та принесли меню, в магазині, де привітно «пропікали» обрані товари та побажали гарного дня чи в салоні, де бонусом наліпили блискітку на ніготь.

Однак є й такі точки, в які, швидше всього, після якогось разу не захочеться повертатися. Так, на превеликий жаль, доведеться написати про конкретний випадок із «Нашим краєм», що на Перемоги (між Історичним факультетом та 5 школою). Там касири палять прямісінько під дверима магазину, не вітаються, говорять по мобільному телефону, коли обслуговують покупців, та плутають товари (тобто купуєш одне, а в чеку знаходиш зовсім інше).

Я не намагаюся показати, що я панянка, яка потребує особливого сервісу чи того, щоб мене обслуговували як королеву. Суть в іншому. Просто в інших луцьких магазинах обслуговують НОРМАЛЬНО! Там дбають про репутацію, створюють приємне враження і намагаються посміхатися від ранку до самого вечора, коли зачиняться двері за останнім покупцем.

Звичайно, буває й у касирів різний настрій, навантаженість, негаразди. Але хіба це не варто відмежовувати від роботи? Іншим же це якось вдається…

Рубрика СІМ_СОРОК є формою блогу, в якій журналісти виступають як вільні дописувачі та висловлюють своє бачення тих чи інших ситуацій. Редакція може не поділяти думку автора. Якщо в публікації вказана інформація, з якою Ви не погоджуєтесь, зв'яжіться з редакцією. 

Надрукувати
мітки:
коментарів
22 жовтня 2019
10 вересня 2019
06 травня 2019
10 квітня 2019
12 березня 2019
05 березня 2019
22 січня 2019
15 січня 2019
25 грудня 2018
04 грудня 2018
05 липня 2018
20:00
17 травня 2018
13 лютого 2018
30 січня 2018