Поділитись:

Гола правда про е-квиток у Луцьку

П'ятниця, 15 листопада 2019, 19:40

Тихо схлипує на Троєщині повія Аліна з секс-переписки нардепа Ярмоленка, свиня вже давно припливла на береги Стиру і пипка Іллі Киви самотньо чухає себе у кулуарах ВР.

Їм сумно. Вони більше не цікаві широкому загалу, як раніше.

Тому що у Луцьку впроваджують електронний квиток. Ця тема лунає звідусіль: з перших шпальт інтернет-видань, з розмов у тролейбусах, лікарнях і навіть м'ясних прилавків та вводить у стан Добкіна своїми кілометровими чергами на Лесі Українки біля офісу Сіті Карт.

Розберімося все-таки: запровадження електронного квитка у Луцьку – це добро чи зло?

Здавалося би, 28 років їздили і нормально все було. Але це не так. Щороку місто платить купу грошей за щось, що виміряти не можна. Це, як обіцянки Ляшко чи дупа Кардашян. Хоча це фактично тавтологія.

Звісно, я маю на увазі облік кількості пільгових пасажирів у тролейбусах, за що луцьке ЛПЕ отримує відшкодування. У когось з контролерів можуть бути проблеми із зором, у когось з математикою, але цифри кількості пільговиків далекі від реальності. Багато готівки осідає просто по чиїхось кишенях.

Ну, а щоб ви собі розуміли, у бюджеті міста на цей рік виділи 45 мільйонів гривень на цю статтю. Це так само, як на капітальний ремонт усіх доріг Луцька! І це майже 2 млн доларів за новим курсом!!!

З маршрутками теж ситуація цікава.

Ніхто й гадки не має, навіть самі маршрутчики, скільки конкретно людей вони перевозять. Адже ця цифра напряму формує ціну проїзду. І це також облік коштів, які зараз у тіні.

Ну а говорити про те, що прекрасне, проєвропейське, найкраще, потужне місто Луцьк не може більше залишатись без електронного квитка – це як бути Поплавським: тупо і дуже передбачливо.

Загальні меседжі і цілі запровадження е-квитка зрозумілі і дуже правильні.

Попри це лишаєються питання до реалізації. Де одноразовий квиток? Де обіцяний додаток яким можна буде розраховуватись через смартфон? Чому немає пейпасу?

Більше того інформаційна кампанія не була аж ніяк зрозумілою. І журналісти час від час самі продукували якісь матеріали, тестуючи новинки.

Як працює е-квиток?

Кілька разів я підходила до офісу сіті кард. Дивилась на кілометрові черги. І знову приходила. Так, за день до старту мені таки вдалось отримати електронний квиток. 

Я його поповнила через термінал.

Але на наступний день розрахуватись вдалось тільки у тролейбусах. У маршрутках навіть слідів якихось змін немає.

Але признаймося собі: так, – це складний процес. Від початку було зрозуміло що в оголошені строки все не запрацює у повній мірі. І гнатись, як Павло Зібров за хайпом, було необдуманно.

Тому з наразі ми маємо перехідний період, коли у транспорті міста можна буде розраховуватись і готівкою також. Ну тобто зараз тільки готівкою у маршрутках і можна розрахуватись.

І у контексті цієї теми треба згадати, що ще за часів Романюка хотіли запровадити ручні валідатори для тролейбусів. Було виплачено 1 з 3 мільйонів на реалізацію, закуплено валідатори та протестований сам механізм який був готовий працювати. Де зараз ці гроші? І де валідатори?

Але треба визнати, були об'єктивні претензії до недосконалості та застарілості цієї системи, але історія направду там мутнувата.

І наостанок. Я проаналізувала системи електронних квитків Києва, Харкова та Луцька і найкращою вона виявилась у Мукачеві.

Почала діяти вона ще за рік до того, яку Києві це все повільними темпами почали впроваджувати.

Отож у Мукачеві: для пільгових категорій розроблені карти мукачівця, Існують одноразові квитки та є можливість розрахуватись пейпасом! Все просто і ясно!

Харків

Електронний квиток у Харкові запустили ще у кінці 2017 року Так, незацікавлені у процесі особи навіть заливали отвори терміналів монтажним клеєм. Ось уже 2 роки триває адаптаційний період коли ходить і готівка і картки.

Підозрюю що у нас теж цей період буде не до Нового року, як ходять чутки.

Єдиний електронний квиток у Харкові діє на трамваї, тролейбуси та метро. Маршруток у цьому переліку немає.

Попри реально адекватнішу ситуацію з пільговиками, які подають документи і отримують картки додому, не стоявши кілометрових черг, впровадження систем там теж терпить факапи. Наприклад, за одну ніч, змінивши майже всі термінали у метро на е-тікетс, вони спричинили нереальні затори на центральних станціях з людей, які ще не мали ще е-тікетсів.

Київ

У Києві діє єдиний електронний квиток на усі вид транспортуреально і реально зручна історія з поповненням карти. Їх можна поповнити через додаток додатку KyivSmartCity в Іbox, EasyPay, та навіть через PrivatBank. Хоча пей пасу поки так і немає. І досі можна розраховуватись готівкою.

***

Змінам - бути! Назад дороги немає! Все буде Луцько! До нових зустрічей!

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
17:15
14 грудня 2019
15:00
13 грудня 2019
12 грудня 2019