Поділитись:

Волинські ЗМІ найбільше «джинсували» за "Європейську Солідарність", "Свободу" та місцевих кандидатів

Вівторок, 02 липня 2019, 13:34
Волинські ЗМІ найбільше «джинсували» за «Європейську Солідарність», «Свободу» та місцевих кандидатів

Найбільшими замовниками джинси у волинських ЗМІ за результатами моніторингу новин виявились партія «Європейська Солідарність» - 30% від загальної кількості «джинси» та «СВОБОДА» - 18%.

Такими є результати дослідження ГО “Інститут масової інформації”, що було проведено в десяти онлайн-ЗМІ Волині з 24 по 28 червня цього року.

Загалом, серед 2205 матеріалів десяти сайтів Волині виявлено 57 політичної “джинси” (2,5% від загальної кількості). Два матеріали мали ознаки “чорного піару”, тобто відверто негативної, незбалансованої інформації проти політичних опонентів.

Серед місцевих кандидатів-мажоритарників джинсовиками-лідерами стали В’ячеслав Рубльов та Ігор Гузь (11%). Якщо спектр тем В’ячеслава Рубльова варіюється від “зроблю все”, “чому йду у нардепи” і “передам досвід” до “гостин у родині Рубльових”, то діючий нардеп Ігор Гузь у кількох ЗМІ розповсюджував або звіти, або думку іншого нардепа, Володимира Парасюка, чому б той став голосувати за Гузя. Також «джинсували» Тарас Шкітер, Ігор Палиця, Ігор Лапін, Микола Федік, Ірина Констанкевич.

Загалом, за результатами моніторингу можна виокремити конкретні ЗМІ, які підтримують конкретні політичні сили. Так, візиту Петра Порошенка на Волинь більшість ЗМІ приділила увагу, проте це не була топ-новина. Натомість окремі ЗМІ описували ледь не кожні зустріч екс-Президента, поширювали інформацію про кандидатів, яких підтримав Порошенко. Окремі ж сайті, навпаки, поширювали інформацію про «Європейську Солідарність» та її лідера лише у похмурих тонах, проте без очевидної «чорнухи».

Лідером за кількістю «джинси» та одним чином немаркованої політичної реклами став сайт «Перший», який таких матеріалів помістив більше 10% від загальної кількості новин за період моніторингу. Проте очевидних політичних симпатій у редакції непомітно – всі партії «джинсували» на сторінках сайту однаково.

Видання ВолиньPost та ВолиньUA мають в «активах» по 4% матеріалів із ознаками замовності.

Аналізувалися такі онлайн-ЗМІ: Волинські новини (volynnews.com), ВолиньPost (volynpost.com), Район.in.ua (rayon.in.ua), Волинь24 (volyn24.com), Перший (pershyj.com), Конкурент (konkurent.in.ua), Буг (bug.org.ua), ВолиньUA (volynua.com), Таблоїд Волині (volyn.tabloyid.com), Волинська правда (pravda.lutsk.ua).

 

Дослідження проведено в межах проекту за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

 

Надрукувати
мітки:
коментарів