На митниці тестують онлайн-сервіс для скарг
Державна митна служба запустила в тестовому режимі електронний сервіс для скарг на діяльність митниці.
Про це у Facebook повідомив керівник Державної митної служби Максим Нефьодов.
Із його слів, розгляд скарг щодо роботи нової митниці буде тривати до п'яти робочих днів. Вся комунікація відбуватиметься в електронній формі, а відповіді на скарги будуть давати "по суті і людською мовою".
"У кожному регіоні виділені люди, яким будуть перенаправлятися скарги. На центральному рівні відстежуємо статистику і об'єктивність відповіді", – написав Нефьодов.
Як пояснив керівник Держмитної служби, сервіс для скарг – це інструмент реакції на проблеми. Нефьодов підкреслив, що на спам на кшталт "знизьте мита" або "розкажіть, як імпортувати білих ведмедів", служба відповідати не буде.
"З грудня цей же інтерфейс планують інтегрувати в загальний Контактний центр Кабміну, яким займається міністр уряду Дмитро Дубілет", – написав Нефьодов.
Електронний сервіс для скарг на діяльність митниці працює за адресою https://cc.customs.gov.ua/.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
Луцький священник УПЦ «МП» зробив пропозицію «матушці» в піцерії після 23 років шлюбу
Скільки треба відкладати, щоби купити однокімнатну квартиру в Луцьку
Зарплата, гаражі та авто: що у декларації голови Волиньради Григорія Недопада
Під Куп'янськом загинув волинянин Віталій Каліщук