Поділитись:

На митниці тестують онлайн-сервіс для скарг

П'ятниця, 22 листопада 2019, 08:41

Державна митна служба запустила в тестовому режимі електронний сервіс для скарг на діяльність митниці.

Про це у Facebook повідомив керівник Державної митної служби Максим Нефьодов. 

Із його слів, розгляд скарг щодо роботи нової митниці буде тривати до п'яти робочих днів. Вся комунікація відбуватиметься в електронній формі, а відповіді на скарги будуть давати "по суті і людською мовою".

"У кожному регіоні виділені люди, яким будуть перенаправлятися скарги. На центральному рівні відстежуємо статистику і об'єктивність відповіді", – написав Нефьодов.

Як пояснив керівник Держмитної служби, сервіс для скарг – це інструмент реакції на проблеми. Нефьодов підкреслив, що на спам на кшталт "знизьте мита" або "розкажіть, як імпортувати білих ведмедів", служба відповідати не буде.

"З грудня цей же інтерфейс планують інтегрувати в загальний Контактний центр Кабміну, яким займається міністр уряду Дмитро Дубілет", – написав Нефьодов.

Електронний сервіс для скарг на діяльність митниці працює за адресою https://cc.customs.gov.ua/.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
17 лютого 2020
16 лютого 2020
15 лютого 2020
14 лютого 2020
13 лютого 2020
12 лютого 2020
11 лютого 2020