Поділитись:

"Луцькводоканал" хоче кожного споживача повідомляти про відключення дзвінком

Четвер, 28 листопада 2019, 14:00

Перший заступник директора КП "Луцькводоканал" Святослав Дмитроца зазначив, що процес інформування про ремонт ділянки водогону відбувся не так, якби того хотілося. 

Про це він розповів в ефірі програми "Тема дня" на Суспільному. Волинь. 

"Ми не змогли охопити максимальну кількість наших споживачів, донести цю інформацію до максимальної кількості жителів нашого міста. За результатами такої роботи ми зробимо відповідні висновки. Не всі люди користуються інтернетом, не всі слухають радіо тощо. Нам наступного разу треба буде більше уваги приділити тому, щоби максимально донести інформацію до споживачів", – заявив Святослав Дмитроца. 

Із його слів, це буде інормування через ЖЕКи, голів ОСББ і навіть розглядається питання запровадження автоматичного додзвону до споживачів, чиї номери є у базі "Луцькводоканалу". 

Нагадаємо: значна частина лучан добу сиділа без води: працівники водоканалу замінювали аварійну ділянку водогону. Лучанам пообіцяли відновити водопостачання орієнтовно близько 6 години ранку 27 листопада. Проте так і не відновили. Зранку 27 листопада повідомили, що вода в оселях лучан з'явиться орієнтовно о 12:00-13:00 годині 27 листопада. 

На підприємстві зауважлили, що ситуація була складна і попросили вибачення у лучан за обіцянки.  

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів
23 січня 2020
15:40
14:20
22 січня 2020