Поділитись:

Що може змінитися на ресторанному ринку України

Вівторок, 21 червня 2016, 08:56
Що може змінитися на ресторанному ринку України

Українські ресторатори у своєму бізнесі роблять основний акцент на національну, італійську кухню, а також страви на мангалі.

Про це повідомляють в компанії Poster, – пише Економічна правда.

За інформацією аналітиків, з 14 тисяч ресторанів майже 80% пропонують страви національної української кухні, близько 73% мають в меню страви італійської кухні та ще 45-50% пропонують своїм відвідувачам гриль і страви на мангалі.

"Приблизно 20% пропонують популярну в Україні різноманітну грузинську кухню. Майже 16% ресторанів орієнтовані на японську кухню", – зазначають в компанії.

4% ресторанів є авторськими і стільки ж "сповідують" екзотичне для України меню: кубинської, китайської, азіатської, американської кухні, а також заклади для вегетаріанців.

"Окремі позиції меню, такі як паста, піца, стейки, гриль, грецький салат і чіз-кейк можна знайти практично в будь-якому ресторані", – відзначають в компанії.

Втім, самі ресторатори також відзначають кілька ключових тенденцій на ринку. Новий тренд – популяризація національної кухні: українські страви з українських продуктів. А також більший поділ на кухню різних областей України.

"Ще один тренд – "хіпстерські" заклади. Сформувалася нова молодіжна культура, для представників якої стали відкриватися тематичні кафе і ресторани", – йдеться в повідомленні.

Втім, експерти вважають, що після кризи кількість незвичайних форматів і більш екзотичних кухонь на ресторанному ринку України збільшиться.

Надрукувати
мітки:
коментарів