Поділитись:

Як будувати стратегію інтернет-маркетингу та чому це важливо

Автор: Василь Бідун |
Вівторок, 21 червня 2016, 14:01
Як будувати стратегію інтернет-маркетингу та чому це важливо

Як будувати стратегію інтернет-маркетингу та чому це важливо

Побудова стратегії, тобто загального плану дій для досягнення певної цілі, є напрочуд важливим для просування бренду в інтернеті.

Як правильно сформувати свою стратегію та які маркетингові інструменти при цьому використовувати розповіла аккаунт-директор UaMaster Катерина Дядик на West Marketing Forum 2016 в Луцьку.

Зі слів спікера, для того, щоб ціль стала зрозумілою та прозорою, їй треба приділити чимало часу.

"Чому важлива ціль? Бо вона передує стратегії", – каже лектор.

Тому спочатку бізнес-проекту треба поставити мету, а потім думати, як її реалізовувати глобально.

У просуванні інтернет-магазину важливо використовувати систему SMART. Суть її полягає в тому, що будь-яке завдання має виражатися у цифрах, бути реалістичним і обмежуватися чіткими термінами.

Наприклад, ціль – продати 100 телефонів за 30 днів. Проте тут не вистачає конкретики: ціни продажу, цільової аудиторії, моделі оплати інтернет-реклами CPA тощо.

Побудова комунікаційної стратегії

Спікер запропонувала дати таке визначення комунікаційній стратегії – план побудови взаємовідносин з цільовою аудиторією для вирішення завдань бізнесу.

Із самого початку треба чітко визначити цільову аудиторію вашої продукції, тому що без цього не можна будувати правильну стратегію.

Класична воронка продажів:

  • неусвідомлена потреба. На цьому етапі важливо роз'яснити, що цей товар дійсно необхідний клієнтові;
  • усвідомлена потреба;
  • пошук (на полицях у магазині, в інтернеті, питаємо у друзів);
  • порівняння;
  • купівля;
  • оцінка і відгук.

Якщо покупець задоволений покупкою, то наступає ще один етап – повторна покупка.

"А тому на етапі отримання грошей, робота ще не закінчується", – зазначає експерт.

Процес продажу товару через інтернет проходить три етапи: так званий етап "сплячий шопоголік", етап переконання покупця та етап вибору.

Етап "сплячий шопоголік"

Ми повинні розуміти, що на цьому етапі про наш товар знає дуже мало людей. Тому спершу потрібно дізнатися про потреби споживача. Які є способи розбудити "сплячого шопоголіка"?

  • Медійні канали;
  • Банерна реклама (на порталах, рекламних мережах). Плюс такої реклами в тому, що вона дає широке охоплення за короткий період;
  • Тизерна реклама. Дає можливість отримати дешеве додаткове широке охоплення. Але тут треба бути обережним, адже часто трапляється низькопробна рекламна продукція. Тому розміщення ваших оголошень поряд з такою рекламою може зашкодити репутації вашого бізнесу;
  • Прив'язка до тематики порталу. Якщо, наприклад, хтось шукає в інтернеті ліжко, можна розмістити рекламу цього товару на сайті інтернет-магазину;
  • Реклама в Skype;
  • У Facebook можна застосовувати підвид нативної або природньої реклами, котра видає себе за контент, який ніби то має там бути. У соцмережах є також можливість націлювати рекламу на певну аудиторію.
  • Відеореклама (YouTube, Fs.to, Megogo.net та інші відеохостинги). В YouTube, наприклад, ви платите тільки за людей, які до кінця додивилися відео тривалістю не більше 30 секунд.
  • Брендування. Дає гарний візуальний контакт і хороше охоплення. Але він націлений на довготривалу роботу. Тому ви не повинні розраховувати на те, що ваш товар одразу куплять. Це своєрідна підготовка до покупки.
  • E-mail маркетинг.

Аккаунт-директор UaMaster Катерина Дядик на West Marketing Forum 2016 в ЛуцькуАккаунт-директор UaMaster Катерина Дядик на West Marketing Forum 2016 в Луцьку

Переконуємо покупця

Після того, як ми розбудили "сплячого шопоголіка", потрібно переконати його здійснити покупку. Для цієї мети ефективною є контекстна реклама ("вискакує" найпершою в пошуковику з позначкою "реклама").

Для того, щоб застосовувати контекстну рекламу, просто необхідно контактувати зі спеціалістами. В пошуковиках Google та Яндекс щороку відбувається маса змін, а експерти постійно відвідують закриті тренінги і в курсі останніх змін.

У контекстній рекламі важливо враховувати, скільки коштів було потрачено на неї, чи вона є ефективною.

Залишилося вибрати

Коли клієнт "дозрів", йому допомагає здійснити вибір онлайн-чат на сайті (де можна переглянути відгуки товару), а також різні прайс-агрегатори (де можна порівняти ціни).

Дієвим інструментом інтернет-маркетингу є ремаркетинг. Він дозволяє показати рекламу тим людям, які вже були у вас на сайті.

"Ми знаємо, що робила людина на сайті: зайшов – вийшов, або зайшов – поклав у корзину – вийшов", – коментує цей інструмент Катерина Дядик.

Гарним прийомом є показ покупцеві додаткових товарів. Наприклад, якщо хтось придбав ноутбук, варто запропонувати йому сумку.

На будь-якому етапі маркетингу важливо аналізувати отримані результати і робити на їх основі висновки. Допоможуть у цьому сервіси веб-аналітики, аналітики дзвінків тощо.

Не можна в інтернет-торгівлі забувати про креатив та ситуативний маркетинг. Креативний ролик дає можливість створити сильний емоційний ефект. Так само як і слідкування за новими трендами.

Надрукувати
мітки:
коментарів
05 квітня 2024
18 січня 2024
01 грудня 2023
31 жовтня 2023
16 липня 2023
22 травня 2023
14 серпня 2022
12 вересня 2021
05 червня 2020
10 жовтня 2019