Поділитись:

За рік на «гарячу лінію» Волинського рибпатруля надійшло 42 звернення

Понеділок, 20 січня 2020, 11:55
За рік на «гарячу лінію» Волинського рибпатруля надійшло 42 звернення

Упродовж 2019 року на телефон «гарячої лінії» Волинського рибоохоронного патруля надійшло 42 звернення.

Про це повідомляє пресслужба Волинського рибоохоронного патруля.

Упродовж 2019 року на телефон «гарячої лінії» рибоохоронного патруля надійшло 42 звернення, в результаті яких викрили 42 порушення. Найбільше повідомлень надійшло з Луцького, Ківерцівського та Рожищенського районів Волинської області. Завдяки дзвінкам громадян було складено сім протоколів за ч. 3 ст. 85 КУпАП та 31 протокол за ч. 4 ст. 85 КУпАП. Також у порушників вилучили 23 од. сіток, вісім од. екранів, «павука» та «острогу». На водоймах виявили 15 од. безгосподарських сіток. Крім цього, 16 разів інформація про правопорушення не підтверджувалася.

За рік на «гарячу лінію» Волинського рибпатруля надійшло 42 звернення

Здебільшого телефонні дзвінки та повідомлення стосувалися порушень природоохоронного законодавства, порядку придбання та збуту водних біоресурсів на ринках, роз’яснень стосовно вимог Правил любительського і спортивного рибальства. Громадян цікавили терміни нерестової та осінньо-зимової заборони, основні місця зимівлі водних біоресурсів у водних об'єктах Волинської області.

Крім «гарячої лінії», громадяни повідомляють про порушення в групі «Стоп браконьєрство на Волині» у мобільному додатку Viber. Зокрема, у цій групі державні інспектори оперативно реагують на повідомлення про порушення, перевіряють інформацію від рибалок та запрошують представників громадськості до рибоохоронних рейдів. Протягом вересня – грудня опубліковано 13 таких запрошень, під час спільних рейдів рибалки показують водойми, на яких раніше фіксували браконьєрів.

При отриманні повідомлення на «гарячу лінію» на вказане місце події виїжджає рейдова група. Для того, щоб раціонально витрачати людські та матеріальні ресурси, черговий обов’язково запитає зворотній номер телефону, на який можуть зателефонувати рибпатрульні, щоб скоординувати свої дії. Без зворотного зв’язку державні інспектори не будуть реагувати на повідомлення. Просимо поставитися до цього з розумінням. Адже надходять дзвінки і від самих правопорушників з метою відвернення уваги рибпатрульних від місця реального скоєння правопорушення.

У режимі консультування громадян та фіксації звернень щодо порушень Правил рибальства в Управлінні Держрибагентства у Волинській області функціонує телефонна «гаряча лінія» за номером: (067) 360-78-40.

Довідково:

Реєстрація звернень громадян на «гарячу лінію» має встановлену законодавством процедуру. Зокрема, відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути обов΄язково зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина-заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання тощо. Відповідно, якщо ви не хочете назвати таку інформацію – відомство не має змоги зафіксувати ваше звернення. Детальніше зі складовими ефективного реагування на звернення можна ознайомитись за посиланням.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів