Поділитись:

Гендиректор WOG розповів про нову філософію компанії

Четвер, 23 червня 2016, 18:22

Компанія WOG кілька років тому взяла курс на напрямок рітейлу, з огляду на що планує відкрити приблизно 200 магазинів формату convenience store ("зручна крамниця") та розширити мережу WOG CAFE до двох сотень.

Про це розповів генеральний директор мережі АЗК WOG Сергій Корецький, – повідомляє Hubs.

Я особисто виходив як заправник і оператор і відпрацьовував зміну на АЗК

"Ми запровадили у WOG день контактів, який відбувається раз в квартал. Я особисто виходив як заправник і оператор і відпрацьовував зміну на АЗК. Це дуже цінний досвід – дізнатися з "початкового активу" як це працює. Ти можеш сидіти в офісі, ставити завдання і будувати плани, однак якщо ти сам переконався, що колонка не пропускає заплановану клієнтів за певну кількість часу, ти ставишся до завдань інакше. Ми отримали з цього досвіду колосальний ефект", – повідомив топ-менеджер під час свого виступу на конференції" People Management ".

"Вважаємо, що пальне рано чи пізно будуть наливати з однієї точки. Звужуються параметри за якісними показниками палива. В Україні ще багато "бодяжників", однак треба віддати належне правоохоронним органам, податковій системі, контролю за сплатою акцизу, введенню акцизних накладних, які ми як бізнес лобіювали. Рано чи пізно всі будуть платити податки повною мірою. І у цих "бодяжників" шансів вижити не буде ", – зазначив Корецький.

За його словами, компанія дивиться в далеку перспективу, а якщо уявити, що всі оператори ринку будуть продавати паливо стандарту Євро-5 в майбутньому, "то дивувати клієнтів якістю палива буде неможливо".

Три роки тому ми переосмислили бізнес і вирішили, що будемо розвиватися не як паливна, а як рітейл-компанія

"З огляду на це три роки тому ми переосмислили бізнес і вирішили, що будемо розвиватися не як паливна, а як рітейл-компанія. З цього моменту ми почали видозмінювати підхід до управління, до стратегічного бачення компанії "ВОГ Рітейл" в довгостроковій перспективі. Ми проаналізували, чого саме не вистачає на ринку ", – сказав пан Корецький, додавши, що йому подобається філософія таких закладів, як Starbucks, Costa або мережі швидкого харчування Pret A Manger в Лондоні.

"Ми вирішили, що наше покликання – дарувати людям радість. Більше радості. І коли сіра буденність, і коли немає доріг, і коли стріляють, і коли з 2008 року у нас суцільна криза. І ось кавовий проект – WOG CAFE – став сьогодні найуспішнішим за всю історію компанії, а паливна компанія стала найбільшим продавцем кави в Україні. Про це свідчить статистика. Ми продаємо 20 млн чашок кави на рік. Цей "якір" ми будемо розвивати і далі ", – заявив він.

Корецький підкреслив, що компанія зараз створює мережу WOG CAFE поза АЗК. Зокрема, на цей час уже відкрито два кафе; запропоновані послуги WOG CAFE у 14 поїздах Інтерсіті, компанія "заходить" в аеропорти.

"Щодо Інтерсіті, звичайно, є ще що вдосконалювати: асортимент, якість обслуговування, швидкість, каси, додатковий пункт. Але в цілому ми задоволені тим, що робимо. Безліч людей в соцмережах пишуть позитивні відгуки, спеціально фотографують наш стакан, розгортаючи його стороною, де видно логотип бренду. Це додає сили і впевненості, що ми все робимо правильно", – повідомив топ-менеджер.

"Крім того, плануємо розвивати формат convenience store. У планах - відкрити близько 200 закладів по всій Україні. Звичайно, паливний бізнес залишається. Але в цілому ми вважаємо, що рітейл буде відігравати визначальну роль в майбутньому розвитку. Так, електромобілі – це тренд в перспективі декількох років, як і мобільний телефон. Це питання часу ", – сказав генеральний директор мережі АЗК WOG.

Через років 10–15 не потрібно буде їхати на АЗК, щоб заправитися

Як пояснив пан Корецький, в майбутньому через років 10–15 не потрібно буде їхати на АЗК, щоб заправитися, враховуючи, що електронні зарядні пристрої розміщуватимуть і поблизу торгових, і офісних центрів, і у будинках.

"Крім того, кожен наступний автомобіль буде економічнішим – відповідно паливному бізнесу потрібні інші "якорі", переорієнтація. Саме таку трансформацію сьогодні переживає компанія для того, щоб і надалі бути успішною", – резюмував топ-менеджер.

Довідково:

Після відкриття кафе в Києві "ВОГ Рітейл" почав свою роботу у Львові, відкривши перше з 29 запланованих в цьому році кафе.

Компанія планує створити мережу міських кафе, що налічує 200 точок, до 2020 року. Загальний обсяг інвестицій повинен скласти до $ 10 млн. За оцінками "ВОГ Рітейл", кожен з об'єктів вимагає вкладень від $ 30 тис. до $ 50 тис. – сума залежить від місця розташування кафе.

Надрукувати
мітки:
коментарів