Поділитись:

Назвали найдорожчий бренд світу у 2020 році

Четвер, 23 січня 2020, 21:04

Корпорація Amazon, яка два роки поспіль мала звання найціннішого бренду у світі, продовжує утримувати першу позицію і в 2020 році.

Зокрема, компанія подолала позначку вартості в 200 мільярдів доларів, – інформує 24 телеканал. 

"Третій рік поспіль Amazon втримав свою позицію як найцінніший бренд у світі. До того ж корпорація "зламала" до того недосяжну позначку вартості бренду у розмірі 200 мільярдів доларів", – про це сказано у доповіді Global Finance за 2020 рік.

Такими чином вартість бренду зросла на 17,5 відсотка, досягнувши 220,79 мільярдів доларів у 2020 році. При цьому рік тому показник вартості становив 187,9 мільярдів доларів.

Вартість Amazon є на 60 мільярдів доларів більшою, ніж іншого технологічного гіганта Google. А порівняно з Apple, Amazon виявилася дорожчою на 80 мільярдів доларів.

Рейтинг найдорожчих брендів світу:

  • Amazon – 220,79 мільярда доларів
  • Google – 159,7 мільярда доларів
  • Apple – 140,5 мільярда доларів
  • Microsoft – 117 мільярда доларів
  • Samsung – 94,49 мільярда доларів

Окрім того, у десятку найцінніших брендів світу потрапили компанії

  • ICBC Bank
  • Facebook
  • Walmart
  • Ping An
  • Huawei

Що відомо про Amazon? 

Це один із перших інтернет-сервісів, який займається продажем реальних товарів масового попиту. Це найбільша у світі за обігом компанія, що продає товари та послуги через інтернет.

Окрім продажу товарів, Amazon має інші напрямки роботи, наприклад сервіси Prime Video, Amazon Music і Audible. Також до складу корпорації входить видавничий відділ, Amazon Publishing, студія кіно і телебачення, Amazon Studios і дочірня компанія в хмарі Amazon Web Services. Також корпорація виробляє побутову електроніку, включаючи Kindle e-readers, Fire tabs, Fire TV і Echo-пристрої тощо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
20:00
10:10