У Луцьку вдосконалюватимуть роботу системи «15-80»
В.о. міського голови Григорій Пустовіт видав розпорядження, аби покращити роботу групи оперативного реагування «15-80» при департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку».
Зокрема, як йдеться у документі, фахівцям групи забезпечать цілодобовий прийом звернень громадян, їх передачу визначеним відповідальним особам виконавчих органів міської ради, підприємств, організацій, які є у міській комунальній власності, а також старості Прилуцького старостинського округу. Також громадян інформуватимуть про результати розгляду телефонних звернень та ухвалені рішення.
Усі звернення, які надходили упродовж доби, узагальнюватимуть за кількістю, змістом та станом виконання. Цю інформацію подаватимуть керівництву міста. Також здійснюватимуть моніторинг виконання звернень шляхом зворотного зв’язку із заявниками.
Своєю чергою керівникам виконавчих органів міської ради, підприємств, організацій, що є у міській комунальній власності, старості Прилуцького старостинського округу забезпечать своєчасне інформування групи оперативного реагування «15-80» при департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» щодо проведення планових, позапланових ремонтних робіт на мережах та повідомлення про припинення надання комунальних послуг, зокрема через канал комунікації сіті-бот «Назар».
А директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» буде здійснюватимуть моніторинг телефонних звернень та щомісяця інформувати про проведену роботу на оперативній нараді.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Підкинуло і розвернуло: у Луцьку на перехресті зіткнулися легковики (відео)