Поділитись:

Вчені досліджують, як мозок тренує м’язи рухатися

П'ятниця, 13 березня 2020, 01:41

Нове неврологічне дослідження припускає, що на навчання може впливати візуалізація дії в моменти безпосередньо перед її проведенням.

Дослідження рухів свідчать про те, що "розумна практика робить ідеал", – пише Stanford University.


Зіркові спортсмени розуміють, що візуалізація пострілу має вирішальне значення для його вдосконалення. Однак, неврологічно, це нове розуміння повністю позбавляє сучасні теорії того, як мозок вчиться рухати тіло.

"Виявляється, процес навчання в мозку глибоко зацікавлений у тому, що відбувається до того як ти почнеш рухатись – саме тому думка про рух, який ви збираєтеся зробити, допомагає вам вчитися", – каже Саурабх В'яс, кандидат біологічних наук.
 

"Ми вважаємо, що підготовка не тільки пов'язана з навчанням, але й може бути фактично однією з найбільших її частин", – додає Шеной, який є слідчим Медичного інституту Говарда Х'юза.

Щоб дійти до цього нового розуміння, вчені дослідили, як мавпи навчаються порівняно простому руху: як користуватися джойстиком для відеоігри. У серії експериментів вони вперше навчили мавп використовувати джойстик, щоб направити курсор комп'ютера на ціль на екрані. Потім вчені змінили, як працює джойстик, щоб, коли мавпи рухали джойстик у напрямку, яке вони вважали вгору або вліво або вправо, курсор рухався в іншому напрямку, ніж очікувалося. Тобто тваринам довелося навчитися рухати джойстики заново, щоб дістати курсор до своєї мети.

Потім вчені давали мавпам різну тривалість часу, щоб підготуватися – іноді коротше, іноді довше – при навчанні переміщувати джойстики за цими новими правилами. Коли було дано більше часу на підготовку, мавпи швидше навчилися.

Дослідники перевірли свої теорії по-іншому, навмисно втручаючись у підготовчий період. Вони зробили це, порушивши нейронну активність, поки мавпи готувались дістати курсор. Ці перебої не вплинули на точність руху курсору, що сталася під час перебоїв. Натомість втручання погіршило роботу мавпи при наступній спробі.

Попередні нейронаукові теорії ґрунтувалися на ідеї, що цей розрахунок вдосконалення базується на тому, що відбулося під час руху, а не на підготовчій діяльності. Це нове дослідження демонструє, що на обчислення вдосконалення мозку впливає інформація, отримана до того, як відбудуться рухи м'язів.

Отже, надання розуму більше часу на підготовку – більше часу для візуалізації поставленого завдання істотно покращує навчання. 

Зрештою, Шеной та В'яс сподіваються застосувати це нове розуміння до своєї спеціальності: розробка протезних пристроїв, які управляються мікрочіпами, імплантованими в мозок, які перетворюють думки людини в рух.

"Чим більше ми розуміємо, як мозок навчається новим руховим навичкам і виконує обчислення руху, тим більш реалістичними ми можемо зробити протезування під контролем думки", – сказав Шеной.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів