Поділитись:

Вчити чи не вчити – ось у чому питання*

Субота, 14 березня 2020, 21:02
Вчити чи не вчити – ось у чому питання*

Важливість володіння іноземними мовами, а особливо англійською, вже ні для кого не є спірним питанням. Значна частина людей обирає відпочинок за кордоном, а вільне володіння англійською допомагає їм відчувати себе комфортно. Люди з хорошим знанням мови мають більше переваг при виборі професії.

Без сумніву усі батьки прагнуть дати своїм дітям найкраще, а це – передусім можливості, які розкриваються перед ними. Однак, крім соціальних фактів, на користь вивчення іноземних мов наведемо ще й деякі дані наукових досліджень:

  • Дослідниками було встановлено, що заняття іноземною мовою позитивно впливають на знання рідної. Сприятливий вплив вивчення другої мови на розвиток рідної мови довів видатний вітчизняний психолог Л. С. Виготський. Постановка звуків двох мов розвиває мовленнєву функцію, а саме «розробляє» артикуляційний апарат дитини, робить його більш гнучким і здатним до імітації все нових і нових звуків і одночасно є профілактикою логопедичних проблем. Ці дослідження руйнують міф про те, що навчання іноземним мовам дошкільнят, у яких ще не сформувалася артикуляційна база, може зіпсувати вимову рідною мовою.
  •  
  • Дослідження провідних університетів США і Канади показали, що у двомовних дітей когнітивні здібності розвиваються краще, ніж у монолінгвів. Ці ж результати були підтверджені і вітчизняними дослідженнями. Вони показали, що вивчення іноземної мови в ранньому віці впливає на становлення і розвиток деяких форм абстрактного мислення, а саме вивчення іноземної мови стимулює такі процеси як аналіз, синтез, узагальнення, формування понять, суджень. Навіщо маленькій дитині розвивати абстрактне мислення, запитаєте ви? Передусім задатки абстрактного мислення необхідні для розвитку математичних здібностей у малюка.
  • Існує думка про те, що діти, які вивчають 2 мови одночасно, будуть плутати ці мови і їхнє мовлення перетвориться на суржик. Однак дослідження свідчать про протилежне: діти не плутають 2 мови, що говорить про їхню здатність до аналізу і порівняння, тобто розумових процесів, що належать до абстрактного мислення. Звичайно ж, це належить до грамотного підходу до раннього вивчення англійської мови. (Що, власне,  ми гарантуємо у «MANDARIN family club»)


Коли починати? Відповідний вік

Звичайно ж, усі батьки прагнуть правильно вибрати найсприятливіший час для початку занять іноземною мовою, щоб дитині вона далася легко і викликала зацікавленість. Іншими словами, щоб навчання проходило в умовах психологічного і фізіологічного комфорту, було спрямовано на максимальне задоволення пізнавальних потреб дитини. Найбільш ефективним є навчання, яке проводиться під час зростання людського мозку – тобто в ранньому дитинстві. До того ж пізнавальні потреби дітей до трьох років максимальні, це вік, коли малюкові цікаво все. Мозок дитини в ранньому дитинстві дуже пластичний і здатний засвоїти одночасно системи мислення 2-х мов. Дитина повинна активно вчитися у ранньому дитинстві, коли для цього природою створені найбільш сприятливі умови..

Мета навчання англійській мові дітей у ранньому віці – це сприяння повноцінному, своєчасному розвитку дитини, розвиток інтелектуальної, емоційної і соціальної сфер життя у процесі оволодіння основами англомовного спілкування. Ці і безліч інших переваг початку вивчення іноземної мови в ранньому віці Ви можете оцінити переконавшись на власному досвіді, записавши вашого малюка на пробне заняття вже зараз!

Детальна інформація та консультування за телефоном +380 (66) 703 78 73
3-й поверх, РЦ «Промінь»

Надрукувати
мітки:
коментарів