Поділитись:

Будні карантину: як бізнеси Луцька перейшли в онлайн-роботу

П'ятниця, 20 березня 2020, 08:30
Будні карантину: як бізнеси Луцька перейшли в онлайн-роботу

Оскільки в країні та в місті оголошений карантин, чимало підприємств шукають методи, аби не зупиняти роботу підприємства, дотримуючись при цьому заходів безпеки для працівників та клієнтів.

Отож, “Конкурент” поспілкувався з різними галузями бізнесу, аби дізнатися, як вони перейшли в онлайн.

Наприклад, низка ресторацій зараз пропонує доставку їжі. Про те, як посмакувати ресторанними стравами, не виходячи з дому, ми писали в матеріалі Доставка їжі у Луцьку на час карантину: ТОП закладів та телефони”.

Ті, хто виготовляє товари, анонсував, що може організувати доставку товару за потреби. Наприклад, місцевий виробник натуральної косметики Green Valerie пише, що підвезе замовлення у рукавичках та масках. Зрештою, для них на етапі виробництва це і до карантину були типові елементи форми. Багато підприємців, які надають інтелектуальні послуги, перейшли на суто онлайн переписку.

Про те, які інструменти допоможуть краще налагодити конференції, обмін повідомленнями, наради, можна почитати в матеріалі: Робота на карантині: підбірка корисних онлайн-сервісів“.

А ось хто не відчув змін — це фрілансери. У них вдома, який і так є їхнім офісом, лише додало “нових працівників” у вигляді близьких.

Школа англійської мови Sherlock, керівник Любов Шихотарова

Будні карантину: як бізнеси Луцька перейшли в онлайн-роботу

“Ми ніколи раніше не працювали онлайн. Але за один день перекваліфікувалися: у неділю зібралися усім колективом, докупили техніку та програмне забезпечення, написали усім клієнтам. Через велику кількість повідомлень один з наших номерів у viber заблокували. Фактично, за півдня ми зробили те, на що б в звичайних умовах пішов ми мінімум тиждень. Але відчули себе супергероями. Ми не маємо змоги займатися з усіма нашими учнями: значна частина наших студентів не досягли 7-річного віку, їм досить важко займатися онлайн. Решта ж учнів займаються через ноутбук чи телефон.

Звісно, час від часу виникають питання: у когось не достатньо якісний зв'язок, хтось не зовсім розуміє, як реєструватися у програмі. Ми зняли інструкції для учнів, щоб мінімізувати такі випадки, але все одно не завжди усе гладко. Але загалом самі уроки не відрізняються від наших уроків оффлайн, тому учням подобається. А ми раді, що і наші викладачі, і учні у безпеці”.

 

Студія “Територія Йоги”, засновниця студії Христина Губська

Будні карантину: як бізнеси Луцька перейшли в онлайн-роботу

“Ми перейшли на онлайн тренування. Ідея в тому, що ми перенесли студію в інтернет, а також запросили вчителів з інших міст у якості гостей. Це не прямі ефіри. Ми записуємо для відвідувачів студії відео для YouTube. А у домовлений час даємо посилання на заняття і вони мають доступ 24 години, щоб позайматись. Є заняття різних рівнів з йоги, високоінтервальні тренування HIIT та лекції. Люди відреагували радісно, бо ніхто не хоче на карантині лишитись без діла”.

Креативне агентство mirrolab, Святослав Кононець, CEO компанії

Будні карантину: як бізнеси Луцька перейшли в онлайн-роботу

"Ми не можемо стояти осторонь ситуації, розуміємо на скільки все серйозно і переживаємо за здоров’я своїх колег. Тому до 3 квітня на карантині. Працюємо з дому. Круто те, що специфіка нашої компанії дозволяє легко перейти на такий вид роботи. Адже маючи інтернет, можна зідзвонитися, провести наради, завдяки сервісам Skype, Zoom, HangOuts тощо. Тобто, ми працюємо у стандартному режимі, нічого не змінилося. Так само маємо ранкові наради, зідзвонюємося з клієнтами, командами. Єдине, що все тепер онлайн.

Нашого корпоративного кота, який живе на офісі, кормимо ми з дружиною, адже живемо поруч. Ні з ким більше не контактуємо".

 

Компанія Modern Eхро, речник Наталія Шепель

Петро ПилипюкПетро Пилипюк
Автор фото:Оксана Прокопчук-Мовяк

"Найбільша цінність нашої компанії — це люди, які працюють тут, та їхні сім‘ї. Питання бізнесу важливі, проте сьогодні на порядку денному життя людей», На цьому наголошує генеральний директор компанії Петро Пилипюк. У головному офісі та на виробництві компанії, що знаходиться в Луцьку, працює 2 200 осіб.

Ще до офіційного оголошення карантину Modern Eхро замовила 1000 медичних масок, понад 50 дезінфекторів. Станом на сьогодні місцевий волинський виробник шиє для компанії ще понад 6000 масок, які будуть складатися з восьми шарів марлі та легко стерилізуватися.

На підприємстві є професійна машина, яка має властивість нагріватися до певної температури, стерилізувати та прасувати маски.

Офісний персонал, а це понад 600 чоловік, працює дистанційно. Працівники виробництва працюють поки що на своїх робочих місцях на умовах, яких вимагає карантин.

Приїжджаючи на роботу, здають свою маску і отримують нову. Увечері здають знову маску і отримують стерилізовану.

У обов’язковому порядку також контролюватимуть тих людей, які з’являються на підприємстві. Кожен керівник створює групу і за годину до виходу на роботу підлеглі зобов’язані відзвітувати про свою температуру. На роботі, крім того, контролюватимуть працівників вибірково при вході на підприємство. У випадку порушень, відповідатиме як працівник, так і керівник. Правила жорсткі і діятимуть для всіх без винятку.

На особливий режим роботи переведена також і їдальня. Тепер сюди не потрібно приходити. Їжу готують порційно і майстер зміни, який проводив замовлення на певну кількість осіб, роздає його своїм підлеглим. 

У зоні потенційного ризику роздягальні. На сьогодні в компанії відпрацювали варіанти, коли там можна знаходитись обмеженій кількості людей. Організовують зони для переодягання працівника безпосередньо біля робочого місця, аби звести контактування одне з одним до мінімуму.  

З перших днів оголошення карантину інженери з охорони праці Modern Eхро проводять навчання на відкритому повітрі для груп, куди входить не більше 10 людей. Головні акценти: як уберегтися від зараження коронавірусом, які наслідки можуть бути, як діяти при перших симптомах. У компанії закликають ділитися цією інформацією зі своїми родинами.

Щодо транспортування. Щоб мінімізувати ризики, в компанії діє правило «підвези колегу на роботу», якщо це стосується особистого транспортного засобу. Для тих, хто користується громадським транспортом, компанія уклала угоду з перевізником, який буде возити працівників компанії з роботи та на роботу. Вимога одна: щоб під час транспортування люди обов’язково використовували індивідуальні засоби захисту, як-от маски, окуляри та рукавиці. Автобус також обов`язково оброблятимуть дезінфікуючими засобами перед початком поїздок та по завершенню.

Доставка товарів. Поштомат Freshbox, одна зі спільних з компанією Omnic розробок Modern Eхро, знаходиться при вході до компанії. У нього закладена функція зберігання продуктів харчування. Люди можуть за допомогою додатку на телефоні замовити у ритейлера, з яким також укладена угода, продукти онлайн. Ритейлер фасує замовлення в окреме пакування. Автомобіль компанії забирає ці 200-300 замовлень і по завершенню зміни люди забирають свої продукти. Для того, щоб це було зручно, компанія оплачує ці продукти раз на тиждень, а в кінці тижня, за заявою працівника, вартість вирахується із зарплати”

Окрім цього, як розповіла Наталія, для фронт-офісі робота в онлайн-режимі не є в новинку, адже, маючи статус міжнародної компанії, і раніше доводилося використовувати онлайн-конференції, відеочати тощо.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:

 

Надрукувати
мітки:
коментарів