Як у Луцьку працюють диспетчери таксі
Фото ілюстративне
Диспетчер – це обличчя будь-якої фірми таксі. Саме вони формують замовлення та фактично від них залежить прибуток. І якщо на перший погляд, це дуже проста робота, насправді вона вимагає багато професійності і терпіння.
У луцькому філіалі компанії «Opti» працює 20 диспетчерів. У них і водіїв сьогодні, 22 березня, професійне свято. Напередодні ІА «Конкурент» поспілкувався з керівником філіалу Інною Левчинською.
– Розкажіть про будні диспетчера таксі.
– У компанії позмінно працюють 20 диспетчерів: є денні, є нічні. Графік роботи стабільний - доба через дві, усі офіційно працевлаштовані. Робота за комп, ютером, максимально все автоматизовано. В будні дні на зміні працює 5-6 диспетчерів, у вихідні – 6-7. На новий рік працювало 12. В принципі, на усі свята завжди так. У керівника робочий день з 9.00 до 18.00, але неофіційно – цілодобово, адже керівник постійно повинен бути на зв’язку. Тому що бувають різні ситуації – від технічних несправностей до інші екстрених ситуацій, на які потрібно вчасно реагувати.
– Чи є серед диспетчерів чоловіки?
– На даний момент працюють тільки жінки. Але і чоловіки у нас працювали, і досить успішно.
– Як вдається уникати конфліктів з клієнтами? Мабуть, хто б винен не був насправді, завжди звинувачують диспетчера?
– Ситуації різні були, і будуть. Десь винен водій, десь пасажир, буває, що і диспетчер. Але диспетчери завжди намагаються максимально залагодити ситуацію, щоб уникнути конфлікту. Є, правда, такі клієнти, що просто не підконтрольні для нас.
– Інно, розкажіть, як ви працюєте з водіями.
– Коли оператор приймає замовлення, то формує його повністю: початкова і кінцева адреса, номер телефону пасажира, прораховує вартість поїздки. Якщо це влаштовує пасажира, тоді дивиться в програмі найближчий автомобіль. І автоматично назначає його. Якщо водій відхиляє замовлення, оператор шукає іншу машину. Зазвичай протягом 2-3 хвилин вона знаходить. Бувають винятки, коли за межі міста потрібно їхати або поганий доїзд, тоді авто може шукатися трішки довше.
– Скільки водіїв у вас?
– Ми співпрацюємо з понад тисячею водіїв. Протягом дня може працювати 300 автомобілів.
– В який час лучани найчастіше користуються таксі?
– Ажіотаж з 5 до 10 ранку Потім з 16.00 і , якщо це вихідний, то до 2 ночі.
– Чи часто замовляють авто із автокріслами чи бустерами?
– У нас є кілька мінівенів і автомобілів, у яких виробником встановлено автокрісла. В принципі, автомобілів з автокріслами вистачає, але більшість пасажирів відмовляються від них. Хоча доплата символічна 10 гривень незалежно від кількості дітей.
– Лучани більше користуються автомобілями класу економ чи комфорт? І чи велика між ними різниця в ціні?
– Ні, не велика. У нас є комфорт, економ, універсал, мінівен і вантажні перевезення. Проте лучани у більшості випадків використовують економ.
– Чи великий у вас чорний список недобросовісних клієнтів?
– У список, у першу чергу, потрапляють шахраї. Дуже часто є телефонні дзвінки з місць позбавлення волі, просять купити продукти, поповнити мобільний або рахунок. Ми попереджаємо водіїв про таких. У чорний список заносять пасажирів, які з якихось причин не розрахувалися за поїздку.
– Інно, розкажіть про курйози на роботі.
– Усім запам’ятався випадок, коли водій, зірвавши замовлення, відвіз вагітну, яка фактично народжувала. Через пів години таксисту зателефонували пасажири і повідомили, що народився син, назвуть якого на честь водія.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Вийшла з гуртожитку і зникла: на Волині розшукують студентку