Дістали: лучани масово скаржаться на місцевих "маршрутчиків"
За останній місяць зросло невдоволення лучан якістю наданих транспортних послуг у місті.
Про це повідомила директор ЦНАПу Лариса Карп'як на оперативній нараді в Луцького міського голови 12 липня.
Зі слів посадовиці, за період з 7 червня до 10 липня від невдоволених лучан надійшло 67 звернень.
Найбільше жителі Луцька нарікають на недотримання перевізниками графіку руху. Так, зокрема, скарги надходили на такі маршрутні таксі, як № 1, 3, 4, 8, 9а, 23, 24, 25, 26, 26а, 29, 31, 32.
Крім цього, як розповіла Лариса Карп'як, часто скаржаться на бруд в салонах, несправність транспортних засобів, а також неприйнятну поведінку водіїв, які палять цигарки під час руху.
Такі ж зауваження виникли і щодо міських тролейбусів. Зокрема, лучани "відзначили" маршрути № 6, 7, 3, 4, 10 та 12.
Директор ЦНАПу запевнила, що управління транспорту та зв'язку міської ради "вживало необхідні міри та заходи", однак скарги від лучан продовжують поступати.
"Це свідчить про недобросовісність самих перевізників та водіїв", – зауважує Карп'як.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Що в будинку та з чого п'є чай власниця вінтажного дому-кафе у Луцьку Яна Тарарай (фото)
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Замість аптеки: у центрі Луцька відкрився новий магазин «Сімі» (фото)