Поділитись:

"Шоколадний" бізнес: чиїм солодощам українці надають перевагу

Неділя, 17 липня 2016, 16:36

Пальму першості за рівнем популярності серед українців, як нескладно здогадатися, утримує кондитерська корпорація Roshen – предмет гордості і в той же час – джерело проблем Глави нашої держави.

Про це повідомляє Слово і Діло.

Незважаючи на те, що Петро Порошенко фактично не керує компанією, його прізвище ні-ні, та й вгулькне в якомусь брудному скандалі, пов'язаному з корпорацією – будь то офшори чи незаконне будівництво фірмових магазинів. Адже як не крути, він залишається власником Roshen. Обсяги виробництва "кондитерки" фабриками корпорації дійсно вражають – 1200 тонн на добу.

До 300 тонн товару на добу відвантажує інший сумнозвісний останнім часом виробник – "Житомирські ласощі". Незважаючи на те, що назва фабрики все частіше згадується в контексті рейдерських захоплень, збут її продукції відбувається в більше, ніж у 20 країнах світу.

На п'яти житомирцям наступають "АВК" і "Бісквіт-Шоколад", чиї обсяги виробництва вимірюються 220 і 180 тоннами товару щодня.

Надрукувати
мітки:
коментарів