Який матч Євро-2016 став найрейтинговіший серед української аудиторії
Директор телеканалів "Футбол 1/2" Олександр Денисов розповів, які поєдинки Євро-2016 найбільше привернули увагу українських глядачів.
Про це пише Футбол 24.
"Природно, що найвищі показники були у матчів нашої збірної. Перший поєдинок Німеччина – Україна подивилося близько 9 мільйонів українців. Другий з Північною Ірландією – більше 7 мільйонів, а третій проти Польщі – більше 6 мільйонів. Однак добре дивилися й інші матчі Євро-2016. Наприклад, матч Англія – Росія подивились більше 6 мільйонів вболівальників. Добре дивилися поєдинки за участю Франції, Німеччини, Італії, Польщі, Португалії, Уельсу. Два півфінали бачили більше 10 мільйонів глядачів, фінал Євро – близько 8 мільйонів українців.
Уваги до європейської першості, у порівнянні з Мундіалем 2014 року, було вдвічі більше. Це можна пояснити тим, що нашому глядачу ближчий європейський футбол. Також не можна не врахувати, що виступала наша збірна", – зазначив Денисов.
Відомий фотограф показав ажіотаж на концерті Пивоварова у Луцьку та шукав Klavdia Petrivna (відео)
Зарплата – від 25 000 до 50 000: у Луцьку та області запрошують на роботу (відео)
Яким був проспект Волі у Луцьку у 1960-х (фото)
Червона, жовта й не тільки: для чого черги до ТЦК розділили за кольорами
Луцька бізнес-леді Юліанна Дружиніна купила будинок для матері-одиначки з 4 дітьми