На що скаржилися лучани за останній місяць
Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як розповіла, на що скаржилися лучани протягом останнього місяця.
Про це вона повідомила під час оперативної наради 16 червня.
«Хочу відзначити, що за цей період надійшло до групи оперативного реагування 2411 телефонних звернень. Найбільше наших лучан і взагалі волинян цікавили питання щодо оплати комунальних послуг, роботи маршрутних таксі в період карантину, щодо роботи департаменту ЦНАП та можливості замовлення тієї, чи тієї адміністративної послуги», – розповіла директорка департаменту.
Також додала, що 354 звернення стосувалися питань запровадженого карантину та призупинення роботи об’єктів закладів загального користування.
З її слів, найбільше звернень було передано в ПрАТ «Волиньобленерго» – 190 звернень, департамент ДКГ – 189, КП «Луцькводоканал» – 181, департамент муніципальної варти – 123, ДКП «Луцьктепло» – 80, відділ екології міськради – 116, управління транспорту – 54, КП «Луцьксвітло» – 43, «Луцькспецкомунтранс» – 31, ПАТ «Укртелеком» – 9, ТОВ «СРБУ» Волиньліфт» – 21. Нині зупинено 19 ліфтів, тож проводиться робота працівниками департаменту ЖКГ.
Лучани також повідомляли про сморід в місті, відключення води та світла.
ЧИТАТИ ТАКОЖ:
- У Луцькій міськраді – новий начальник
- Декларації 2020: що заробили секретар Луцькради та його заступники
- 28 мільйонів гривень і купа квартир: Зеленський показав свою декларацію
- Показали, як виглядатиме фасад луцького ліцею № 28 після ремонту (фото)
- Транспорт не пускатимуть, доки всі не дотримуватимуться карантину, – Пустовіт
У Луцьку напередодні Великодня чоловік тричі згрішив у чужому квітнику (відео)
У директора «швидкої» на Волині трагічно загинув син
У центрі Луцька відкрили кафе зі сценою на даху (фото)
Відомий волинський історик показав особливе місце середньовічного Луцька (фото)
Слухали російську попсу і посилали нах*й: у Ковелі – конфлікт між переселенцями та місцевими (відео)