Поділитись:

Шило на мило: у Луцьку вимагають змінити перевізника на маршруті № 23

Четвер, 21 липня 2016, 17:53
Шило на мило: у Луцьку вимагають змінити перевізника на маршруті № 23

Лучани уже не вперше нарікають на маршрутку № 23, яка виходить на рейси нерегулярно. Тож зважаючи на несумлінне виконання обов'язків нового перевізника, жителі міста, які користуються цим транспортом, прагнуть зміни перевізника (ПрАТ "Луцьке АТП 10701") на нового або на попереднього.

До слова, раніше обслуговуванням цього рейсу займатимався підприємець Микола Тимощук.

Про це зазначено у петиції Тетяни Томчук на сайті Єдиної системи місцевих петицій.

"Жителі 55 району протягом останніх двох тижнів просто обурені злісним не виконання своїх обов'язків перевізником міста Луцьк. А саме з 01.07.2016 року, як стало відомо змінився перевізник на 23 маршруті. Такого нахабного не виконання обов'язків, який даний перевізник взяв на себе відносно не давно по тендеру в м. Луцьк мабуть давно не було. Для початку варто наголосити, що даний маршрут є важливий, так як він є єдиним маршрутним транспортним засобом, який ходить по вул. Карпенка Карого.

Мешканці, які проживають на даній вулиці та в наближених районах просто не мають можливості вибрати іншого Перевізника. По відомим нам даним, періодичність даного маршруту кожні 12 хвилин, проте уже другий тиждень маршрут грубо порушує даний графік на пів години і більше, наприклад на вулиці Карпенка-Карого час прибуття на зупинку приблизно 7:30, 7:45, 8:00 і т.д. Проте, другий тиждень його не має не в 7:30, не в 7:45, а прибуває після 8:00.

Мешканці даних районів позбавлені можливості вчасно добиратися до роботи, та крім того водії даного маршруту, які приходять із запізненням дозволяють собі ще і хамити пасажирам, які є фактично клієнтами даного Перевізника.

Авторка петиції зазначає, що лучани позбавлені можливості вчасно добиратися до роботи. Окрім того, зі слів Тетяни Томчук, водії маршруту, які курсують із запізненням, хамлять пасажирам.

До кінця збору підписів залишилося Станом на 21 липня петицію підписали 42 особи з 300 необхідних. Підписати можна за посиланням.

Надрукувати
мітки:
коментарів