Більший борг – нижча якість робіт: споживачі винні «Луцьктеплу» 100 мільйонів
Споживачі "Луцьктепла" не поспішають сплачувати борги попередніх періодів.
Про це повідомили в пресслужбі підприємства.
Динаміка показала, що якщо в зимові місяці рівень розрахунків споживачів був на рівні минулого року, то літом 2019 населення набагато активніше зменшувало свою заборгованість. Станом на липень 2020 борг населення за послуги з постачання теплової енергії та гарячої води є критичний та становить 113,5 млн гривень.
Своєю чергою на підприємстві наголосили: заборгованість за послуги – це не тільки вчасна виплата заробітної плати працівникам підприємства. Це передусім якісна підготовка до опалювального сезону, можливість замінити обладнання, провести ремонт мереж, вчасно розрахуватись за енергоносії.
До того ж надалі заборгованість за послуги вплине насамперед на споживачів – знизиться якість надання послуг, збільшиться кількість аварій та час на їх ліквідацію.
Отож, "Луцьктепло" просить здійснити повну і своєчасну оплату за спожиті послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання.
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
На «Розетці» продають чипси зі смаком члена та вагіни
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала