Поділитись:

20 років праці: Як створювали Pokemon GO

Субота, 30 липня 2016, 14:19
20 років праці: Як створювали Pokemon GO

"Успіх протягом однієї ночі приходить після 20 років праці" – ця цитата американського актора Едді Кантора повністю відображає історію Джона Ханке, якому знадобилося 20 років наполегливої ​​праці, щоб створити гру Pokemon Go.

На цьому тижні додаток Pokemon GO побив усі мислимі рекорди: більше 10 мільйонів завантажень протягом першого тижня, більше щоденних активних користувачів, ніж у Twitter; в додатку люди проводять більше часу, ніж в Facebook, Snapchat, Instagram і WhatsApp, – пише Delo.ua.

Як Джону Ханке вдалося створити онлайн-гру, що породила масову істерію усього світу?

Ось 10 історичних віх, які привели Джона Ханке до успіху Pokemon GO:

етап №1

У 1996 році, будучи ще студентом, Джон з друзями створив свою першу 3D онлайн-гру, яку одночасно могло грати багато гравців, під назовю Meridian 59, яку потім продав компанії 3DO і сконцентрувався на своїй головній пристрасті – роботі з онлайн-картами.

етап №2

У 2000 році Джон Ханке створив Keyhole – першу онлайн-карту світу, засновану на 3D GPS-навігації.

етап №3

У 2004 році Google купує Keyhole і перетворює його з допомогою Ханке в те, що тепер відоме як Google Earth.

етап №4

Джон Ханке з 2004 по 2010 рік керує командою Google Geo, з якою створює Google Maps і Google Street View. За цей час він збирає команду, яка пізніше створить Pokemon GO.

етап №5

У 2010 році Джон створив Niantic Labs. Стартап фінансувався Google, а його метою було "досліджувати перетин між мобільними додатками, геолокацією і розвагами".

етап №6

У 2012 році Ханке створює першу мобільну онлайн-гру, засновану на картах, – Ingress. "Я дивився, як телефони стають все більш і більш потужними, і думав, що прийде час, коли ми зможемо зробити дійсно дивну пригода в реальному світі на основі гри", – згадує Джон.

етап №7

У 2014 році Google і The Pokemon Company об'єдналися для створення інтерактивної гри, яка дозволить людям знаходити покемонів на картах Google.

етап №8

Ханке вирішив будувати Pokemon GO на основі вже створених користувачами Ingress місць зустрічей і міських пам'ятках. Так в Pokemon GO з'явилися Pokestops і тренажерні зали для покемонів. "Ми два з половиною роки спостерігали за людьми, які йшли у найрізноманітніші місця і там грали в Ingress" – зазначає автор гри.

етап №9

Джон з грудня 2015 року до лютого 2016 року залучає 25 млн дол від Google, Nintendo, The Pokemon Company і кількох інших інвесторів, щоб збільшити команду і запустити гру Pokemon Go вже в 2016 році.

етап №10

6 липня 2016 Джон Ханке і його команда запускають гру Pokemon Go в США, Австралії і Новій Зеландії. З моменту свого запуску ціна акцій Nintendo зросла на 12 млрд дол, а додаток заробляє більше 2 млн дол в день за рахунок внутрішньоігрових покупок.

Надрукувати
мітки:
коментарів