Поділитись:

Волинський виробник ковбас презентував кухню на колесах

Середа, 03 серпня 2016, 10:00

Компанія "Дмитрук" запустила новий проект "Food Truck".

Презентація проекту відбулася у рекреаційному комплексі "Рестпарк" 2 серпня.

На заході були присутні представники компанії "Дмитрук", учасники міжнародної організації Slow Food, засновники та організатори фестивалю вуличної їжі у місті Луцьку Lutsk Food Fest, гості та журналісти.

Презентація відбувалася в неформальній обстановці><span class=Презентація відбувалася в неформальній обстановці

Food Truck "Дмитрук Гриль" – це кулінарний осередок, покликаний змінити уявлення про вуличну кухню та кейтерінг. Проект створений задля популяризації ідеї корисної їжі та підтримки місцевих фермерств.

Food Truck  (мобільна кухня) компанії Food Truck (мобільна кухня) компанії "Дмитрук"

Автомобіль придбали у Європі><span class=Автомобіль придбали у Європі

Тарас Скорупський, керівник відділу маркетингу у компанії "Дмитрук", зазначив, що підприємство завжди намагається відрізнятися у своїй галузі від інших, бо, переконаний, що за цим майбутнє.

Тарас  Скорупський><span class=Тарас Скорупський

"Ми створили суб-бренд (новий товар чи послуга, що просувається під іменем вже відомої торгової марки) і плануємо, що він переросте у великий бренд. Тобто продукт, який буде спеціалізуватися на лінійці продуктів гриль-ковбасок. Плануємо вийти на суміжні ринки напівфабрикатів, що дасть змогу компанії розвинутись. Ми вийшли на ринок з проектом Food Truck – вулична їжа, який ми розглядаємо, як канал комунікації, реалізації наших гастрономічних ідей", – зазначив маркетолог.

І додав, що компанія навмисне для проекту випустила лінійку з п'яти гриль-ковбасок та придбала авто у Європі. А в Німеччині його оснастили всім необхідним та сертифікували відповідно до міжнародної системи HCCP. Це єдина сертифікована пересувна точка.

"Якщо говорити відверто, то нам важко їх продавати, реалізовувати для споживачів, бо на сьогодні такий продукт не зовсім дешевий. Коли ми проаналізували ринок, то виявили, що такого типу продуктів налічується майже 2 %. Тому ми розуміємо, що потрібно багато часу, щоб проект приніс значні прибутки. Для цього також потрібно розвивати культуру споживання їжі", – зауважив Скорупський.

За допомогю проекту Food Truck компанія планує пропонувати свій продукт споживачу та реалізовувати рішення для вуличної їжі, її мобільність.

Головний технолог компанії "Дмитрук" Петро Гіль розповів, що над проектом команда працювала майже два роки.

Петро Гіль><span class=Петро Гіль

"Ми багато експериментували. Ми підібрали смакові комбінації, копіюючи австрійські та німецькі смаки, їхній склад. Плануємо, що цей проект буде мати такий самий успіх, як і в цих країнах. Сподіваємося, що вам сподобається!" – з усмішкою сказав технолог.

Співорганізатор фестивалю вуличної їжі Lutsk Food Fest Сергій Карпюк зауважив, що саме торгова марка "Дмитрук" посприяла в тому, щоб фестиваль вуличної їжі у місті Луцьку Lutsk Food Fest відбувався щороку.

"Фестиваль стартує через два тижні знову, учетверте. Нам було дуже важко назбирати учасників, потрібно було буквально затягувати їх в замок. Тарас Скорупський відгукнувся одразу. Той формат, що вони підтримують, багато в чому підвищив наш рівень та допоміг залучити нових учасників", – сказав засновник фестивалю.

Сергій Карпюк та Олексій Веремійчик><span class=Сергій Карпюк та Олексій Веремійчик

А Олексій Веремійчик додав, що ТМ "Дмитрук" один з небагатьох резидентів, з якими організатори працюють, починаючи з першого фестивалю Lutsk Food Fest.

"Наші бачення збігаються. Бо ми під час організації проекту задаємо певні правила, критерії. Кожного разу "Дмитрук" вигадує якісь новинки. Цього року буде Food Truck. Ми минулого року запустили зону Food Truck. Для Луцька – це новинки. Такі міста як Одеса, Дніпропетровськ мають цілі рухи Food Truck, які налічують по 10-20 автомобілів. Вони гуртуються, виїжджають, організовують дійства. Минулого фестивалю на Волині були чотири мобільних Food Truck. Саме з їхньою допомогою ми хочемо підняти культуру споживання та подачі їжі", – розповів організатор.

Після завершення прес-конференції гостей запросили відвідати гастрономічне меню, яке презентував присутнім бренд-шеф проекту Сергій Федула.

Бренд-шеф проекту Сергій Федула><span class=Бренд-шеф проекту Сергій Федула

Страви мобільної кухні люди коштували охоче та з апетитом.

Салат зі свіжих трав: базиліка, чорнобривців, свіжих квітів кабачка та цукіні з ніжним яловичим м'ясом під двома соусами><span class=Салат зі свіжих трав: базиліка, чорнобривців, свіжих квітів кабачка та цукіні з ніжним яловичим м'ясом під двома соусами

Хот-дог з яловичими щоками томленими у винно-шоколадному соусі з білими грибами, томатами черрі><span class=Хот-дог з яловичими щоками томленими у винно-шоколадному соусі з білими грибами, томатами черрі

Міні-бургер зі свинного стейка з двома соусами: пармезан та каремельної червоної цибулі><span class=Міні-бургер зі свинного стейка з двома соусами: пармезан та каремельної червоної цибулі

Курячі ковбаски, підсмажені на грилі з фруктами під сирним соусом><span class=Курячі ковбаски, підсмажені на грилі з фруктами під сирним соусом

І на десерт - І на десерт - "чорне" морозиво на грилі

Надрукувати
мітки:
коментарів