Розклад руху й стан маршруток: на що скаржилися луцькі пасажири в 2020 році
фото ілюстративне
До служби оперативного реагування 15-80 за 2020 рік надійшло 339 звернень.
Про це повідомили в Луцькій міській раді.
У зверненнях порушували такі питання, як-от порушення розкладу руху, культура обслуговування, взаємовідносини пасажира та водія, працездатність бортових пристроїв, ПДР, дороги, дорожні знаки, стан транспортного засобу, комфортність перевезень, порушення карантинних заходів.
Через відділ звернень громадян департаменту ЦНАП до управління транспорту та зв'язку надійшло для розгляду за 2020 рік 321 звернення.
За зверненнями громадян працівниками управління були проведенні перевірки на лінії. За результатами яких складено відповідні акти та винесено приписи перевізникам про усунення порушень.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.